Saturday 3 November 2012

Farid | Diana

Assalamualaikum, Hey hey hey ! Whadupp, harini hari Ahad, ouhh yeahh otak masih fresh dan tak isi sebarang ilmu dan takde preparation untuk exam ari Selasa ni, masih lagi relex goyang kaki sambil makan kuaci becicahkan sos tomato puri, HEH okay ape yang kau merepek ni Filz, ko ingat orang suke ko loya buruk, ehh kesah plak aku kan choii ! Hari Ahad ass-usual siap-siap nak gerak balik KL ouhh rumahku kate pergi, rumah sewa ku kata mari citt, memang malas gile nak balik, by the way next week adalah hari terakhir aku ke kolej, dan minggu terakhir untuk sem 3 fuhh cepat betul masa berlalu bye kawan-kawan di KL kite jumpe nanti sem depan insyaallah satu kelas lagi nanti. Okay cukup Filzah, kite focus untuk new enrty kite ni *wink wink*

Selamat Pengantin Baru kepada Abang saya Encik Farid Kamil serta isteri tercinta Kak Diana Danielle Sabtu lepas mereka telah pon selamat nikah hanya dengan sekali lafaz, warghh aku kat rumah meraung gile, tak sangka Abang aku tu dah kawin menetes aku, adoyaii Filz memang minat Farid Kamil ni dari kecik lagi sume lakonan die Filz memang ikuti hurm korang je tak penah tahu kan Filz minat die dari dulu, Filz minat die sampai boyfriend pon Filz cari nama Farid HAHA okay tak kelakar HEH ! tulaa kalo Filz terus terang kat Farid Kamil dulu dah comfirm aku dengan die *haaa Filz ko jangan perasan ko tu lawa sangat Filz* jelez gile tengok gambar dia dengan Diana Danielle aduhh rase macam nak koyak-koyak kan je gambar dorang yang kuar kat surat khabar aini haha sampai macam tu sekali taw minat nye dengan Farid Kamil choii choii, takpela saya pon dah ade Farid saya HAHA dah tak heran dah dengan Farid Kamil cehh ayat nak sedapkan hati sendiri ~~


ala-ala P. Ramlee dengan Saloma

Simple je pernikahan dorang wahh jelez kite uolls

kan tengok tu ala-ala P.Ramlee dengan Saloma 

alolo comel gile muke Farid haha time ni nak sarungkan cincin kat jari Farid tapi tesekat, tak muat agak nya

warghh bile tengok dorang kawin, aku rasa macam nak kawin sekarang haa Filzah ko jangan nak gatal sangat diploma pon tak dapat lagi, ade hati nak kawin citt, ehh suke ati laa ada orang cakap kawin mude ni banyak rahmat nye, haha takpelaa aku muda lagi nanti ade jodoh ade laa, sekarang mase untuk mengenal hati budi dan mengenal erti hidup yang sebenar cehh ayat memang tak bole nak belah HEH ! Okay saya doakan Farid | Diana bahagia selama nya

No comments:

Post a Comment