Sunday 28 October 2012

Ehh Ada Orang Jatuh Cinta

HAHA Assalamualaikum haii semua bloggerians di Malaysia hahaa *mood mengacara datang* alahai heyy kenal saye ? ouhh tak kenal sangat ehh takpelaa HAHAA nak habak maii sikit HAHA cube tengok tajuk Filz tadaa nak tahu tak siapa ? HAHA itu adelah SAYA le punn aduii HAHA tak kan nak cerita pasal orang lain plak kan, dah tentu laa pastu Si Budak Gigi Mancung & Si Budak Keling HAHA

" Ehh saye nak cakap yang saya suke awak "
"saya cintakan awak..."
"saya sayang awak..."

haa cengini laa kalau bercinta, kentut pon wangi, cubit pon rase sedap,
 lagu yang tak sedap pon bole jadi sedap choii, 
makan kentang goreng je dah kenyang seminggu, 
 elak berhayal sesangat time cengini lagi-lagi kita yang student ni alahaii
Fared kite jangan hayal sangat taw, kite biase-biase je okay

Alahaii bukan senang nak mencintai seseorang nye punn aduii, ahaha *dah kenape macam Johan plak ni* tapi saya dah jatuh cinta dah ni, fuhh Alhamdulillah HEE tapi kan saya suke statement awak Encik Fared

 " Awek putih gebu bercahaya, Pakwe gelap gelita " HAHA you are lucky man cehh - FaredAyerd

 " My dream will become your future" - FaredAyerd

punye poyo die punye statement macam cekodok je aku bace HAHA okay maap ye Dak Payed nak tahu tak yang I selalu stalker you, so you please be watch out !!! ehh kenape I tetibe nak tulis pasal kite ni you ? alahai i rase cukup takat ni jelaa tok sahh  lelebih HEE 

Ehh tapi tengok ni, I edit untuk you HAHA ehh ni entah kenape rajin telebih edit bagai ni 


p/s : okay first paper Hari Selasa ni focus Filzah focus !

No comments:

Post a Comment