Thursday 29 November 2012

Alamak Deepavali

Assalamualaikum, haaa tajuk entry aku tu nampak macam dah basi kan, yelaa deepavali kan dah lepas lame dah, aku baru nak update pasal deepavali ehh pigidaaaa ! cittt sape kutuk aku tonyoh mulut die dengan cili api yang berkampit kampit kat uma aku ni, kemahenn nak kutuk kite, haa nampak Filz marah, takut tak ? tak kan, sebab Filz marah comel gilerrr *Okay Filz kau jangan nak yopoyo sangat dengan statement kau tu kang ade yang glamour kat timeline twitter dengan wall facebook kang* HEH ! iyolaa kite gurau aje, hmm okay guyss memandangkan cuti yang berlambak-lambak gile dan tak tahu nak buat ape, hanya duk melepak depan laptop kesayangan menjentik-jentik itu ini sampai mata pon dah naik lebommm !

Okay cite pasal DEEPAVALI deyyy karawaleyyy, deepavali selalu nye aku tak pergi pon ziarah kaum kerabat india aku HAHA *maksud aku kawan india aku* fuhh aku ngam tu dengan kawan india, mane tak nye dari kecik dari sekolah Tadika lagi memang dah selesa kawan dengan India harharhar memnag tak kesah laa India yang boleh ngam ni sume terbaik, tapi ade jugak India yang tak berape nak ngam tu semua yang suke berpuak puak, ade laa jugak geng cengitu kat sekolah dulu tapi after sekolah masing-masing dah matang kan so sume nye okay je, HEE haa Filz baru teringat deepavali aritu lupe nak wish Happy Deepavali kat kawan cinta hati hamboii kemahenn taw, HAHA sape lagi kalau bukan Subra haa kalau nak tahu die sape korang kena bace ni ---> Mr Subra (click) haha die mane ade kat sini pon, still kat oversea sooo tatatata *lambai*

Malam ni, ade dinner with Uncle Bala satu keluarga kat rumah die, die ade laa buat open house sikit-sikit woaww !! lauk pauk die awesome bhaiii ! HAHA alaa India masak sama je macam melayu, so aku dengan penuh tak kesah nye aku makan nomnomnomnom !!! Uncle Bala ni kan dah lama taw kawin, tapi syukur laa tak lama lagi dia dah nak dapat baby, sekarang ni wife die tengah sarat mengandung 6 bulan woaww ! Ehh Uncle Bala ni laa yang naik banana boat dengan dorang (Jiha,Moksu,Mama bla bla) aitu kat Penang chopp Filz takde sebab Filz ade exam time tu so kena stay hostel perghh sedih pedih time tu, dorang duk suke muke, aku kat KL sedih pedih woaaaa ! okay kite lupe kan kesah yang 6 bulan lepas err -.- jom tengok gambar kami with Uncle Bala *wink wink*


Kami tak kentinggalan nak pakai jugak punjabi sut & lengga sut

haa kami jumpe atuk ni lagii !!! Muke Atuk ni macam Jimmy Shanley

Happy Deepavali

p/s : Tidak kiralaa kita berlainan kulit dan bangsa kita tetap Satu Malaysia =)

No comments:

Post a Comment