Monday 26 November 2012

Filzah Kena Ngorat

Haaa pcuuuttt kezummmmm kebabommm fuhh entry kali ni disambut meriah dengan bunyi mercun aceceh ni sume poyyyooo je, okay tajuk entry aku kali ni aca-aca hot plak kan, haha takde bukan ape Filz nak share sikit dengan korang, korang dan korang HAHA  semalam *hari Ahad* mama dengan Moksu ade plan nak bawak aku pegi satu tempat ni, kalau aku pegi comfirm aku seronok dan suke punye, hmm aku pon tertanya-tanya ape yang nak surprise bagai, padahal semalam bukan nye Birthday aku, sambil main UNO muke aku kerut-kerut, walaupon orang dah menang muke aku still kerut jugak adoii punye laa risau pasal surprise-surprise bagai, okay kenyataan nak buat "Filzah Tak Sukakan Surprises" paling entiii gilerr siapa yang merancang bagai nak buat surprise sana sini, huh !

Okay dengan muke yang still kerut, orang tanya itu aku melenting, orang tanye ini aku melenting jugak tapi sebenarnye dalam hati membuak suke apelaa yang surprise sangat ni kan, soooo aku ape lagi, masuk je kereta aku dipaksa untuk menutup mata, okay sebagai taknak jadi anak derhaka kepada Ibu ku Rozi, auchh kalau korang bace ni mesti korang cakap 'inilaa contohnye anak yang solehah' auchhh comfirm muke aku time tu suci muci dan korang rase macam nak lempang dan sepak je aku sebab Filz yang korang kenal tak sebaik itu wakakaka Filz ni nakal laa, kalau korang nak tahu laa kalau taknak tahu buat tak tahu jelaa, ehh ape aku merepek ni sampai penuh dua perenggan aku membebel bende yang tak sepatutnye ayayai, okay kite teruskan, bile dah sampai dekat tempat tu aku dilarang keluar dari kereta sehingga diberitahu, aduhh aku dah menjerit-jerit dah dalam kereta , mane tak nye mata dah diikat tangan dah dipegang warghhh aku rase terseksa sangat time tu, rase macam kena culik yelaa aku kan comel *wink wink* okay kalau nak lempang aku sebab aku perasan silakan aku tak kesah HEE okay lepastu, Mama arahkan aku keluar sambil dipegang tangan aku punye nebes waa cakap sama lu, macam mati ouhh haha sekali puas dorang pusing-pusing kepala otak aku baru dorg bukak ikatan mata aku, sekali Pokcu Razak dah ade depan mata, melompat, menjerit, terus peluk Pokcu yaallah time tu aku bersyukur sangat yang aku masih hidup HAHA *tah pape*

Okay dekat situ jugak laa aku ditemukan budak sorang ni taw, nama dia Ucop, die ni istimewa sikit, die ade kad OKU lagi, tapi aku tak kesah aku layan je, budak ni suke aku mama cakap haha, dulu time kecik-kecik die penah tendang aku sampai aku mengamuk siap marah budak ni taw Dak Ucop ni, tapi die boleh gelak megilai-gilai yaallah aku lari terus masuk uma mengadu dekat Ayah, *time tu ayah ade lagi* pastu Ayah cakap " yaallah Aqilah, budak tu kan istimewa mane die tahu ape-ape" aku pon mule reda, time nak reda tu aku kena gelak dengan Acik, Mama, Pokcu, Mokcu sume Cousin Mazen aku agrrr aku pon ikut gelak sekali, sebab pikir balik meemang tak masuk akal aku marah budak tu Haha tapi sampai sekarang budak tu suke aku, siap malu2 lagi nak amek gambar dengan aku auchh memang terase amcam Tasha Manshahar dah semalam *tetibe*

haa ni laa Ucop okay maaf laa ye muke aku macam nak taknak je tangkap gmbar sebab ramai sangat PAPARAZZI kat situ, tak tahu mane satu nk tgkap gmbr nye pon citt

okay dah tengok dah muke budak Ucop tu ? haaa die minat aku, sampai aku nak balik pon die pandang-pandang lagi, adoii Dik tak kan aku nak cium kau plak kan so aku buat tak tahu je sambil lambai-lambai kat die dengan cousin mazen aku sume, sambil die kelip-kelip mata keseronokan tak terhinga dapat tangkap gamabr dengan Kakak yang cute lagi comel ni kan HAHA comfirm lepas ni korang meluat bace blog aku kan haha okay time-time dah nak balik tu sempat lagi singgah kereta Moksu kejap nak plan gerak mane plak lepas ni *wink wink* 

gambar ni takde motif, nak tunjuk yang Filz dah mengecil sedikit *wink wink* HEE 

p/s : Filzah kuat berjalan, so pada my future husband take note HAHA

2 comments:

  1. filzah aqila...awk pkai jeans ke????haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup, kenape ? tak percaye aku muat aek jeans tu ahaha

      Delete