Friday 12 October 2012

Cerita Before Final


Assalamualaikum semua semua dan semua, wuhuuu ! yeayy ! fulamak ! fuhh ! huuu nampak tak excited telebih ni, ayayai maap laa ye dah lame tak update blog ni, dah berhabuk dahh ni haaa mane tak nya sebuk giler dengan itu ini, fuhh kemahenn ni sume sebab MARKAH haihhh ! 

Okay okay, jangan nak mengeluh telebih nak share sikit ni, aitu kan kami Course HR sebuk dengan presentation role play taw, fuhh kemahenn seronok gilerr tengok kreativiti kumpulan masing-masing, memang rase macam saingan kuat giler, rase teruja, nervous sume ade time tu, fuhh aku sempat demam siap baik balik lagi haa nampak giler nebess nye tu HAHA okay okay Filz kira untung taw sebab Filz kira present dua kali HAHA takdelaa sebenarnya Filz tolong group Erynn. Group Erynn buat topik Proper attire so dorang nak model untung group dorang, so dorang plan nak jemput model luar laa so aku dengan Dak Taufiq jadi model untuk group dorang tengok ni HEE  

Me & Taufiq
Haa nampak tak gandingan yang tak berape nak mantopp ! HAHA ni sume plan last minute, tengok laa tu, baju Erynn, Seluar Erynn, Kasut Ain, Tudung je aku punye HAHA yelaa Erynn mintak tolong sehari sebelum present ape lagi, die bagi pinjam satu sut untuk one day. Jyeahh ! Alhamdullilah Filz & Taufiq dapat selenggarakan kerja dengan baiknya, jyeahh ! walaupon kena perli dengan Sir Rashid "bagus korang cari model yang tembam kan, tak jemu saya tengok, yelaa selama ni asik tengok model kurus je" choiii ! kena perli time tu jugak pfttt ! aku mase pose kat depan tu, asik tersenyum je mane taknya  trainee nya Kya ngn Meeza ayayai ! memaang mendapat kena gelak dengan dorang HAHA

#Meeza #Kya #Filz #Najih #Rini

Haaa ni Cik Siti Zee jeles die tanya kenapa Filz ade kat dalam gambar ni choii ! HAHA

Jyeahh with Abg Khai & Abg Apiz 
Both MC untuk group masing-masing Nawafil *wink wink*
Okay nampak happy giler dorang dah abis present ! Chopp Filz pon ade ye dalam gmbr tu HEH -.-

Jom sambung balik cerita, jyeahh ! lepas je balik tu Cik Meeza plan nak dinner together so ape lagi, Cik Meeza amek kite kat uma lepas tu plan gerak makan dekat Pizza Hut Tesco jyeahh ! haha dorang ble plak tipu aku cakap Along ngn Angah tak join, aku dah lemah dah time tu, sekali Dak Along call, Filz kiteorang on the way taw HAHA pappp *tepuk tangan* kantoii disitu HEE okay dinner malam tu memang giler seronok wa cakap ! asik gelak je, sampai kembung2 perut haa hamek ko ! rabak jugak laa mulut aku gelak time tu HAHA

Instagram by Kya 

kecekanggg *bunyi klik camera*

fuhh giler tak sabar nak makan time ni

buruk sangat tu Along HAHA Meeza suke perut awak ! HAHA

Angah dengan budak anak tudung merah & kuning adik Along

sementara tunggu Dak Along ngn Angah

Jyeahh dan sekarang tiba mase untuk kami pula jyeahh ! fuhh nebess bhaii ! wa ckap sama lu, aku tak senang tido malam tu hafal script fuhh semangat ! Aku sebagai MC untuk group aku, hahaa saya dapat positive comment dari trainee2, nak tahu dorang ckap ape ? tadaa ---> " Fuhh Filz best jadi MC "  by Nadia Rahim HAHAA group aku pon cakap benda yang sama gak, haha sebenarnya spontan je aku nak over time tu, adoii sekali kuar laa cengitu HAHA tapi good job kepada rakan segroup, presentation kite dapat berjalan dengan lancar, terima kasih atas kerjasama korang semua *wink wink* jom tengok gambar team Rich Group Consultation

Okay pilih yang mane korang suke, HAHA

Okay seronok dapat memuaskan hati para juri kite

haaa nampak trainee kiteorang pon pakai Biru santekk sangatt

Rich Group Consultation

Dua orang jejaka sahaja dalam group ni HEH 

saya MC 

Shafiq as a CEO

Syira Si Budak Audio

Ni Speaker kami

okay last shoot with CEO

Okay ni yang saya dapat dari Trainer Group DEAN'S Bunga tu Acap cekodok punye, tag tu as MC group

Lepas je selesai presentation, jeng jeng jeng dpaat call dari Ramizah Najla bahawasanya die ajak kami pegi karaoke, ni semua plan Dak Kya so ape lagi, gerak Axis jyeahh ! lepas tension, yang tak bole blah nye, Along dah tak sihat tu cirit birit punye pasal die bole plak on je nak gerak karaoke, haaa apelagi, gerak Axis karok selama 2 jam jyeahh lepas tension dan penat fuhh 

fuhh nampak Along ngn Kya Sedap suara Along, masuk Dak Kya hmm paham2 sendiri

jyeahh Kya aku buat gmbr ni as my desktop picture yeayy HEE

Adik tunggu turn, Angah nyanyi main2 kann citt

Gitu laa cerita nya, fuhh memang penat buat preparation itu ini, tapi hasilnya terbaik kan ok thumbs up kepada semua kawan-kawan HR jyeahh ! Sekian sahaja celoteh saya pada hari ni, jyeahh ! yang penting sekarang tengah pening kepala untuk settle kan assignment English warghh !

p/s : kepala otak tengah serbut dengan Interactive English egrr !!!

No comments:

Post a Comment