Friday 28 September 2012

Episod Menangis

Bukan senang Filzah nak nangis, haihh entah laa susah nak ungkap kata-kata ni dari mulut, Filz rase perit sangat, Filz rase terseksa sangat, Filz benci !!!!!! 

Bukan semua orang dapat memuaskan hati kite kan ?
Bukan semua orang faham apa yang kite pendam dalam hati
Bukan semua orang tahu tentang hati dan perasaan kita

Aku dah tetap pendirian aku "Tak kan nangis sebab lelaki"
Aku dah buat keputusan yang tepat kott aku rasa,
Aku rase aku bertindak dengan cara yang betul,
Aku rase aku tanya baik-baik, dan bawak berbincang

Tapi entah laa emosi tak dapat nak kawal time tu kan,
Tapi kan you penah fikir tak yang you try jaga hati I & ur friends,
Tapi entah laa, kite dah mintak maaf, tapi...
Tapi, tapi, dan tapi

Untuk apa awak cinta kan saya ?
Untuk apa awak jadikan saya teman hidup awak?
Untuk apa awak mengunakan ayat-ayat manis untuk saya?
Untuk apa awak tunggu saya selama ni ?

Rasa nak undur je balik masa tu
Rasa macam Filz dah tersilap langkah
Rasa macam Filz tak guna dalam hidup awak, awak, dan awak
Rasa bertuah ? ohh tidak, rasa menyesal ? ouhh tidak

p/s : Saya dah agak saya akan sakit jugak dalam bercinta ='(

No comments:

Post a Comment