Monday 24 September 2012

Assalamualaikum, weee ! yeayy ! fulamak ! fuyooo ! haaa nampak kegembiraannya terserlah kan, hahaha ni semangat sangat ni nak cerita, mane tak nya dah lama tak update blog, sampai ade yang menanye nanye, hamboii kemahenn, gitu, sebelum start menulis lebih lanjut nak share sikit cerita tengah hari tadi kat kolej, HEE Sir Saofian tengah sibuk cerita pasal dinner yang 'BackToSchool' tu pastu kan tetibe die cakap dinner tu jemput Tasha Manshahar, sejam menyanyi RM7000 gile mahal, belum lagi Filzah yang nyanyi tu, ehh ! hahaa pastu kan Sir Saofian cakap lagi, ehh tak kenal ke Tasha Manshahar ? err muke die macam muke Filzah tu haaa, yang aku " melopong =O " tak kate ape-ape pasal tu, buat tak tahu cehh ! aca2 tak amek tahu konon Filz padahal dalam hati berbunga, muke siap merah bagai puihhh ! HAHA lalala permulaan entry yang perasan pffftt =.="

Ok jom ! Kite teruskan dengan cerita yang nak dicerita, HEE semalam ari Ahad kan, haa aku klo tidak minggu ni taknak balik, sekali Eyka ajak balik Klang plak kan so aku ape lagi, kemas2 barang berangkat, malam sebelum nak berangkat tu, aku dah siap plan dengan cousin2 aku sekali dengan Dak Payed aku plan, aku ketuanya, plan nak keluar tengok wayang aje hendak nye, sekali wayang takde cite best, so ape lagi plan gerak main bowling laa, yeayy ! malam tu jugak aku plan dengan Fared nak jumpe sekali, tapi Fared dah plan dengan Miza nak kuar, aku pon tak kesah sangat, aku suruh Fared bawak Miza sekali jumpe aku, sekali tak kesampaian, hmm

Ok cepatu ! kiteorang main bowling ! jyeahh dah tentu-tentu yang si Ketua ni menang kan it is Me ! yeayy ! HAHA well cousin-cousin dengan adik-adik aku menganjing "wow Awek Fared pandai main bowling laa" HAHA tengok kaki laa kan haa nampak riak & bongkak nye tu hahaha, korang dah kalah dah laa, nak sindir-sindir kite plak, ok yang tukang belanja aku, hukhukhuk tapi takpe sekali sekale, dorang kate "Qila tak cukup laa satu game, dua game laa" hmm dah aku yang mengajaknya so takde hal laa kan, bukan senang ouhh nak berkumpul macam ni, so aku pon bayar laa, Faiq tambah sikit-sikit HEE so ape lagi JOM MAIN !

Isi perut kejap sebelum main bowling

jyeahh yang tudung biru, Kak Zyra yee, yg tembam sikit tu adik saya, yang superman tu  Hasif Hot

saye makan nugget jelaa, diet

dulu Kak Zyra kite ni tak suke tangkap gmbar sekarang kemahenn lagi

tunggu giliran, fuhh giler tak sabar, dah lame tak main kott

haha comel candit ni

menyempat snap sebelum Filz menjatuh kan Pin

Faiq yang busuk !

ehem tengok ! KILA yee saye punye, hahaha ni first round, second round pon highest jugak *wink wink*

muke muram lepas call Fared tapi tetibe ade perempuan lain yg angkat err

snap kejap !

*kecekangggg* bunyi klik kamera hahahaa

tunggu Pokcu amek kami pulang yeayy !

p/s : thanks adik-adik sume sudi have fun dengan kakak =)

No comments:

Post a Comment