Wednesday 25 July 2012

Persahabatan

Assalamualaikum, alhamdulillah hari dah masuk hari yang ke-5 kite berpuasa di bulan Ramadhan yang mulia ini, kejap je masa berlalu, yahh Alhamdulillah hari-hari Filz dipenuhi dengan emosi kegembiraan, sungguh ku tak sangka, tapi kadang-kadang tu adalah jugak perubahan emosi, aku akan ceria bersama dengan rakan-rakan ku di kolej hamboii kenapa skema sangat ayat aku dalam entry kali ni HEH ----> back to normal




Persahabatan


Apa itu persahabatan ? hmm sejak akhir-akhir ni aku banyak mengenal erti persahabatan yang sebenar, baru-baru ni juga aku kehilangan seorang kawan baik, mana pergi janji -janji dan kata-kata manis seorang sahabat? Aku kecewa dengan kau, aku dah cube jadi yang terbaik untuk kau, hadiah hari jadi kau yang aku nak bagi sampai sekarang aku simpan lagi, sebab kita tak berjumpa sampai sekarang ='(
Ok dah lupekan, bende sedih-sedih kite tolak tepi bhai, sekarang kite kembali menceriakan lagi entry kali ni HEE yeayy *wink wink*

yeayy sem ni budak kelas aku awesome bhaii ! HAHA aku rasa tak stress langsung tapi kadang-kadang tu adalah huh? apa aku cite ni ? HEH ok seriously, budak kelas aku suma ok lagi-lagi kawan baru aku,
"kawan baru aku lain dari yang lain" banyak bende baru aku belajar dari dorang taw, geng aku macam biasa Syira, Suhairah, Leen, Nad, Filz HEE geng kiteorang ni 5 orang je, assignment suma together yahh ! awesome !

Dulu masa Sem 1 & 2 aku kawan dengan orang yang berpangkat kakak, so tatatertib aku sume dikawal lagi, takde laa sopan, cume tak sengal macam sekarang, sekarang perangai aku macam kat sekolah dulu, seriously best ouhh rase macam ade mood je nak datang kelas tiap ari, mane tak nya dapat geng yang sekepala plak aiyhh...nak tahu tak ape bezanya dulu dengan sekarang ?
Dulu aku terus terang laa ye, kalau kelas aku dari pagi sampai petang aku selalu tetinggal solat, tapi sekarang saya dapat geng surau, HEE Syira & Suhairah, dah rajin sekarang nak bawak telekung, lepas tu aku belaja macam mane hidup berdikari seorang diri, aku buat hal aku sorang-sorang je tak hiraukan orang lain kalau tak dulu berkepit dengan Erynn, HEE
Lepas tu sem ni aku dah pandai gerak karaoke, HAHA seriously aku cakap dorang memang kaki karoks ! HAHA tak sangka, ajak datang uma aku comfirm dapat karaoke percuma punye HAHA aku tak pernah dapat geng kuat menyanyi macam dorang ni, tapi kan nak kongsi sikit ni...
Suara Suhairah sedap bhai sejibik macam Siti Sarah HAHA *higtlight sikit tang hidung* HAHA
"Along, sedap laa suara Along " HAHA menganjing die kat twitter ramai plak yang sokong HAHA seriosuly sedap Long, nanti Filz kawin Along nyanyi aek ! HAHA *kidding*
Suke style Syira nyanyi, lagu die sume old old punye HEE "pernah dengar lagu M.Nasir" soalan normal dia HEH "err ko pernah dengar lagu Anuar Zain " pon soalan normal dia.
Nad suara macam Ella, sikit jelaa HEE tp ok laa sporting gilerr nak jugak laa menyanyi, suara sedap tak sedap bedal aje...hi-5 laa korang ! fuhh

Syira & Suhairah weii seriously aku cakap dulu mase aku terserempak dengan korang berdua dalam lift aku mengadu kat Eyka, aku cakap " aduhh Eyka aku cannot go laa dengan dorang tu, acane ni ? aduhh " Eyka cakap " try jelaa kawan lame2 ok laa tu " dan sekarang aku cakap, aku suka kawan dengan korang, sebab korang bersahaja aje, aku suke cara korang yang tak peduli ape orang cakap, korang jenis yang pakai bedal je, aku suke sikap korang yang saling sayang kawan korang antara satu sama lain, ingat kalau ade tersalah faham antara satu sama lain cepat-cepat mintak maaf, aku rase persahabatan korang akan berkekalan sampai bile-bile Insyaallah kite doa kan sama-sama. Yang penting tiap ari mulut aku rabak gelak besar dengan korang warghh !!! dari hari pertama kelas start lagi mulut aku dah rabak gelak dengan korang, cakap main bedal je, tu yang beh tu ! beh boh beh ! =)

nak try gak post gambar dalam tandas HEE 

time pakai baju DOT DOT together HEE 

Nad & Leen  weii seriously aku cakap, masa mula aku tak bole kawan dengan Nad, sebab aku pikir die macam memilih kawan mase mule2, memang mule2 dapat tahu sekelas dengan Nad aku terus cakap "yaallah apahal aku sekelas dengan minah ni ouhh ? ni laa minah yang kuat make up tu " tapi bile aku dah kawan dengan ko Nad, HAHA ko gilerr ! gilerr dari kiteorang HAHA perangai ko tak macam umur ko sekarang tahu, HAHA dan sekarang aku tarik balik ayat aku, ko ok sebenarnya, kite tak kenal kan mane nak tahu orang tu macam mane, thanks jadi kawan aku yang giler bhaii !
Leen, alaa Leen takde ape2 hal kott Leen ok je, die laa yang tegur aku mase sebelum start kelas HEH Leen ni pon bole sekepala gak, tapi die TERayu sangat laa HAHA 

aku ade je tu kat belakang ! *peace

ehh aku amek gambar korg sorry ! 

Special for Siti Syahirah Bt Hassan


Syira, aku nak say thanks alot, terima kasih banyak-banyak wei, sebab ko dah banyak tolong aku, sampai dah naik tebal daa muka aku ni, haihh ko memang terlebih aktif sikit antara lima orang ni, tapi ok what, at least meriah sikit geng kite takdelaa muram je, THANKS SITI SYAHIRAH *wink wink* sekarang aku dah suke dengar lagu Masri Manis tu HEE sume sebab ko yang mula kan HEH karoks lagu tu HEE

p/s : sorry curi gambar korang HEE 

No comments:

Post a Comment