Saturday 28 July 2012

Last Night Buka Puasa

Next jemputan buka puasa fuhh ! kali ni bersama dengan famili tercinta *wink wink* HEE tiga hari berturut-turut buka puasa kat luar, HAHA heaven gilerr sebab ketiga-tiga buka puasa tu langsung tak menghampakan langsung weee ~~ HEE
Semalam moksu amek aku kat uma Pandan Indah, pastu terus gerak ke Kampung Puah KL wee ~~ sampai sane pukul 7.15 cengitu lebih kurang bagus pon sampai lambat, aku taknak datang awal-awal err tak suke berlonggok dengan geng orang kaya tu sume HEH sampai-sampai je satu ayat ni famous betul ayat ni, ramai yang tanya bende yang sama kott dorang tanya ni "ehh awak pon ada jugak ? bile balik ni ?" HEH macam laa tempat belajar aku jauh HAHA layan kan aje, aku jawab dengan penuh lemah lembut sambil tersenyum HEE 
yeayy ade satu geng ni aku suke berkumpul, geng orang Melaka bhaii haha dorang low profile je, macam geng famili aku jugak HEE tu yang bole sekepala tu HAHA sebenarnya famili aku bole je bergaul dengan semua orang abis tu dah kalau geng orang kaya tu sangat laa teratur pastu cerita pasal korporat-korporat je aduhh lemah ar kan. 
Pastu ade bende nak share lagi, semalam heboh cerita pasal Tasha Manshahar, adoii tang tu aku tak bole belah sikit, HAHA dorang suruh aku nyanyi, time tu pulak aku tengah makan untuk second round, sekali Moksu pegi bukak video Tasha Manshahar mule laa dorang " ehh ha'ah laa Qila muke kau sama laa, tapi ko gemuk sikit laa" HEH iyolaa, aku layan kan aje, HAHA dorang kuat merepek laa, mane ade same ouhh HAHA 
Semalam jugak celebrate bufday 4 orang Nenek tambah Moksu aku time ni seriously kelakar, Nenek-nenek tu berebut nak kek paling besar HAHA yaallah dah tua-tua pon buat perangai adoii layan kan aje, HAHA jom layan gambar-gambar yang Filzah Najihah amek semalam, LOW QUALITY Jiha eish eish eish sume gambar tak cantik HEH ! memandangkan gambar tak cantik, aku tak post kat sini laa HEE 
yang sebenarnya, size picture besar sangat laa HEE so lambat loading ayayai 

p/s : Alhamdulillah pintu hati Makcik saya dah terbuka jugak untuk pakai tudung =)

No comments:

Post a Comment