Sunday 3 June 2012

Selesai Sudaa Alhamdulillah

Halo Halo Haloooo !!! hai dah lame tak menulis di blog purple saye ni yup semestinye saye Busy Busy Busy fuhh sepanjang minggu busy, minggu ni pon busy lagi ni haihh dah rase macam saye yang sendiri yang kahwin alahai seriously tak sabar nak KAHWIN ayayai
Awak semua saye dapat Pakcik Baru *nampak tak batak disitu* of course laa gembira dan terharu haha tapi sepanjang majlis ni dilangsungkan jemputan yang datang asik tersalah pengantin aje, yang die kate AKU plak pengantin nye, puihh sungguh ku rase bengang seketika, nampak sangat ke aku ni MATURE maybe kott alahai lupe kan

Last Moment with Moksu Shierin

budak-budak ni memang suke tangkap gambar 

tengok tu jemputan sibuk berborak

Uncle opss sekarang dah Pokcu laa haha seriously die berdebar
Haji Habib kate tangan die berpeluh

Pengantin Lelaki

Pengantin Perempuan

pemberian Sirih junjung



Ni dah kenape ? maaf Gigi terkeluar sikit

with Shasha 

Tugas saye menyimpan hantaran pengantin pfftt

Ni dah kenape?  Sasau ?

He'eh Poyo 

shhhh diam 

dah settle !

Gedik kejap dalam bilik pengantin HEE 
Malam berinai amat laa meriah yang amat ! wuuu kite ade Champling tahu cahmpling ? Champling ni pemain muzik jawa yang memainkan lagu-lagu malay & english fuhh beh boh behh, tema Songket, tapi kami sebagai ahli family pengantin kena pakai ala ala Hindi, hamboii seriously Hindustani hahaa let's check it daouttt !!!


tengok kami anak beranak HEE manis tak manis tak haha

wuiii tudung oren orang kuat tu wuuuuu !

with FaiqQusyairy
Hari persandingan 
wahh penat malam tadi pon tak hilang lagi timbul pula penat hari ni hmm takpelaa bende ni sekejap je, tapi sebenarnya seronok sebab dapat jumpe sedara-mara yang kite jarang jumpe alahai best best best

with Cik Ros & Nekcik

tengok gadis-gadis hamboii saye jelez time ni, sebab saye takde

with Nenek yang ajar saye mengaji dulu,
alhamdulillah die suke lihat perubahan saya 

heyy pakai inai sebelah tangan jerr

Ziema and Family
nak share satu cite ni, ayah Azimah datang-datang je bukan nye terus makan, ni terus cari microfon hahaa die sibuk nyanyi dulu, yang penting tak cukup satu lagi, die sampai kan dua lagu sekali gus fuhh terbaik ! ahaha

Bergambar kejap

Sebelum Bersanding besar kan bunga merah saye

yeayy Eno datang jugak kesian dgn die datang sorang jee

time bersanding

yeahh kami jadi FLOWER GIRL kejap alahai seriously best
sebab jemputan dapat fresh flower from us yeayy 

Lihat keterujaan mereka

ni jemputan lambat ! haha
Qis datang lambat haihh takpe yang penting die tetap nak datang jugak saye appreciate, ayat die "weyy seriuosly rindu ko weyy lame tak jumpe 2 tahun ko tahu" haha memang lame kan, sekali jumpe haa hambek, die sampai-sampai je aku tengah karaoke haha duduk depan-depan aku plak tu HEE dapat laa sampai kan sebuah lagu untuk die jugak haha yang penting die kenal Abg Afif haha aku yang sedara dengan die pon tak penah tegur seriously lepas je Qis tegur aku terus tegur he'eh #tetibe

Beena maintain macam dulu, comel dan sasau sikit

with QistinaAriff 

Bergambar with Ejal GreySkyMorning hahaa
saje je aku panggil die Uncle biar die rase die TUA sikit HEE 

yeayy with Datuk Zulkifli Ali sweet tak HEE 

yeayy cucu-cucu Atuk
Nak share sikit mase tengah sibuk-sibuk duduk berborak ni kan, ade sorang budak datang kat Aku, die cakap "kakak kakak, ade orang cakap muka kakak macam Najwa laa" aduhh mase tu aku dah kembang kejap haha aku cakap budak ni ank bodek ke ape alahai, pastu aku suruh budak tu cakap kuat-kuat dekat family aku, family aku cakap "Allah jauh bezanye Qila" hahaa aku gelak je tak kate ape pffttt

rehat sebentar sambil mengumpat hamboii
Acara membuka hadiah 
alahai meriah sungguh sume berebut2 nak teka hadiah tu ape ! haha riuh rendah dengan family Nenek Mimi bermalam sampai 3 hari dua malam haha best sangat riuh rumah walaupon dengan suara budak-budak alahai




hadiah yang paling banyak pengantin dapat adelah CADAR haha banyak sungguh nak satu boleh !!! HEE 
Next week beralih ke umah Pengantin Lelaki di Parit Buntar yeayy tak sabar HE'EH ok laa cukup sampai disini sahaja, saye sambung lagi di entry lagi satu yee

p/s : mase untuk kira-kira HEE *peace


No comments:

Post a Comment