Wednesday 13 June 2012

Cemburu Tengok Budak Ni

Assalamualaikum kepada yang menyinggah bace entry-entry blog saye, ok tengok tajuk entry kali ni agak panjang sikit, HAHA saye dalam mood cemburu ni, seriously cemburu dengan budak sorang ni, haihh
Baru-baru ni kawan saye yang berada di Jordan tu sedang cuti sem, lepas tu die plan nak menunaikan Umrah di Mekkah Alhamdulillah ~ aku cemburu gile dengan die, mane tak nye die senang-senang je kan dapat pegi sana die cakap "dah alang2 dekat die pegi laa menunaikan Umrah lagi pon murah je" fuhh sedap je dengar die cakap kan, lagi laa aku jelez camni HAHA

Jiejie, aku nak ikut ko ke sana ~~~

tengok muke die senyum HAHAA amat laa kelakar , Jiejie aku kutuk ko ! HAHA

Haha die kate jadi model cina kejap HE'EH iyolaa Jiejie
Sorry aku curi gambar-gambar yang ko baru post kan ni yee ! Balik cuti raye jangan lupe singgah uma baru aku taw taw taw !
Insyaallah ade rezeki Filz akan pergi satu family menunaikan umrah & haji aminn ~~  

p/s : selongkar blog orang tu saye rase ditujukan khas untuk saye #terharu

No comments:

Post a Comment