Wednesday 2 May 2012

Zaman Kain Biru

Rinduuuu gilerr kat korang tahu tak, yaallah alangkah masa tu bole pusing balik haha zaman kain biru memang awesome doe ! haha zaman paling takde sangat masalah, hanya ada masalah dengan belajar jelaa itu je haha masing-masing dah berpisahkan sume dah belajar jauh-jauh, aku dengan Eyka je maintain kat KL haha takpela belajar mana-mana sume nye sama jerr, cume nak dengan tak nak je kan haha kawan-kawan aku simpan lagi koleksi mase zaman kain biru kite dulu jom tengok !

tengok tu sume control ayu maklum laa sekola pon sekola pompan kan ehh chopp
yang tembam sekali tu dah lame tak dgr kabar mane menghilang tah -.-

selepas habiz paper sume macam sakai kan lagi Eyka sibuk dengan handphone 

mengedik ! orang sume dah balik uma, kami sibuk melepak kat dalam kelas lagi ayayai

Haha Siti Sarah (atas motor) time ni die cepat2 nak balik takut kena simbah air  hujan

Hidayah (tengah) lame jugak tak dgr cite ko, time ni pegi seminar SPM  agak kebatakan sebentar HEE 

dengan Qis,Shazee,Ida haha time ni jelajah kolej Lagenda di Seremban

hah ! tu memang style aku mase sekolah jelaa haha saya budak jam Pink yang besar
ok Ida memang gilerr, dah takdebende lain nak minum agak nye, sabun cuci tandas pon jadi haihh
yang penting sengal dalam tandas pon jd port tngkap gmbr kan haha
Describe pasal perangai dorang :
  • Farahin - suka gelak kuat-kuat, makan pon kuat, tapi yang penting die pandai dalam bab2 nak menghafal ni, kalau subjek Sejarah die pro.
  • Atikah - seorang yang selengge, blurr, kadang-kadang gagap,cepat nervous, kuat melaram sekarang, yang penting die sekarang duduk satu uma dengan aku lagi rapat.
  • Ain - die otak sengal-sengal ubi, pandai math, lembut sangat, tak suka aktiviti lasak, kuat merajuk, kuat sentap, kuat mengalirkan air mata.
  • Azimah - nama sama macam makcik aku, HEE die seorang yang low profile, jenis yang sengal jugak, suka gelak, die pon pandai jugak 
  • Zaiton - nama die unik kan, ala2 veteran gitu, sorry Eton kiteorang panggil die Eton the LB (Lurus Bendul) kesian die, haha die ok cantik tapi sekarang dah berisi sikit
  • Khalidah - panggil Ida, budak sorang ni, kecik je badan nye, kuat kentut, selalu lawan kentut kan, perghh terbaik, haha budak kecik ni tomei, sengal pon ade gak die ni, giler bahasa laa senang cite HEE
  • Hidayah - pemain bola jaring sekola, tinggi orang nye, die sorang je tak belajar, die terus kerja, wahh untunglaa dapat kerja yang bagus kawan, rezeki ko kat situ bagus laa teruskan.
  • Athirah - dah lame menghilang die ni, tak tahu ape perkembangan die -.-
  • Aziah - die pendiam, tak banyak cakap sangat, cakap bile perlu je, sorry aku tak rapat sangat dengan Aziah ni, so tak tahu nak dscribe die macam mane HEE 
  • Siti Sarah - yang jiran ku, haha kawan dengan die sejak darjah 5 mase satu kelas, dulu die comot, sekarang die dah cantik, makin anggun dan bergaya
  • Wawa - die pendiam, die adik sedara abang Boy, hmm kadang-kadang kalau ade event ke ape ke kan, selalu laa jugak jumpe die HEE 
  • Filzah - seorang yang comel, ayu, jelita, baik, penyayang, peramah, friendly, hmm sume yang baik kat die laa hahahahaha maaf maaf tompang lalu, saje nak menyelit HEE 
Jom sambung tengok gambar zaman kain biru dan baju banana HEE 

jyeahh dengan Pn Sherry a.k.a Pn Sharifah
with my girl ! Shazee & Qis MISS U !
kesakaian melanda terutama Ida brr -.-
rakan sebelah meja ku ! Farahin anak pak Roslan
time last outing dengan classmate cube Tengok Eyka wuuu !
Wawa, Eyka, Aziah
muka tunggu burger ! alahai kesian nye, haha
ehh budak dua orang ni laa yang selalu merempit
 datang uma aku bawak KFC makan sama2 HEE 
Bila kita nak jumpe lagi ? alahai nanti jumpe kat wedding makcik aku jelaa, time tu aku nak sume datang ok, kalau tak datang aku sentap 1 minit, ok laa korang ! ape2 nanti HALO HALO aku ye, aku comfirm angkat punye, HEE ade jodoh kite pasti jumpe =) 


sebelum saya akhiri entry kali ni saya ade dapat satu berita sedih bahawasanya Cikgu Shahrul Nizam, bekas Guru di sekolah Rendah Perempuan Methodist telah pon kembali ke rahmatuallah moga roh nye dicucuri rahmat ~Amin~

aku penah kuang ajar dengan die, nasib baik dah mintak maaf HEE
cikgu paling hensem kat sekolah aku HEE
p/s : Enjoy entry ni, khas buat korang *wink wink*

No comments:

Post a Comment