Thursday 3 May 2012

Bosan Tahap Gaban

"Oiii Filzah awak tahu tak yang awak tu dah nak exam"
haihhh dah hari keberape dah ni, satu buku pon aku tak bukak lagi, haihh semalam baru je sampai hostel sebenarnye, tahu jelaa duk uma busy dengan adik-adik, tp dah sampai hostel busy dengan laptop plak aiyhh bukan nye nak study bantai on9 24 jam haihh ape nak jadi laa aiyhh 
ade laa jugak risau, tp hanya risau dihati, perbuatan tak gerak pon haihh ape nak jadi laa kan tak serik dengan carry mark tu, bak kate Si Daus "buang sikap nak lulus je, saya tak suke" alamak serem kan 
ni yang buat semangat nak jawab exam, HEE tp tak prepare ape2 lagi ni hah adoii 
ehh aku ade layan satu video ni check this out 
|
|
|
|
V

awesome doe ! hope one day i can sing like her brr -.-


ni ! kembar saye nyanyi haha perasan haha lain laa muka die dengan aku
Effa memang memandai je cakap sama citt 
best die nyanyi dan fesyen tudung die sesuai dengan muka die HEE

p/s : satu buku tak bukak lagi ni, ehh adelah satu bukak saya bukak
HEE muka buku *haa lawak laa sgtt derr*

No comments:

Post a Comment