Thursday 10 May 2012

Dating with My Hunny Bunny

Today Thursday ! Ohh yeayy budak HR takde paper derr ! Haha plan dengan Hunny Bunny saya Cik Erynn keluar jalan-jalan cuci mata, lagi pon niat nak beli something untuk Mothers Day yang dah nak dekat ni, alahai aku buntu tak tahu nak bagi mama ape, ayayai alaa senang cite nanti celebrate kat taman jelaa macam aitu ! celebrate sekali dgn Bufday Cik Iwan ! wee ! dah ade idea dah ni, ok2 sambung cite balik dating dengan hunny bunny saye.

Hunny Bunny Mazairinena Mazlan
Plan gerak ke KLCC nak lunch laa hendak nye kat McD tapi Erynn plan beli take away pastu makan dekat garden ! yeayy haha beh boh beh haha kami berdua jerr, alahai kalau beli balloon helium pastu letak kiri kanan mesti lagi comei ! haha tapi mane plak nak jumpe kedai balloon helium tu, itu pon plan last minute, nasib baik tak hujan ! dah isi perut dan melihat keindahan alam, chopp aku nampak gay versi Indian haha terbaik berpeluk gitu hahaha

sebok mengupload gambar ! tengok cover BB die comel kan ??? 

jyeahh our lunch for today !

Ni nama nya Makcik Rogayah tengok die pakai tudung serabai
Kami gerak ke Masjid Jamek pula, yahh keliling2 kat situ, aku nak cari kasut tapi yg dapat lain pulak aku dapat gelang 3 rm10 haha memang nak beli dari haritu, jumpe kat TS mahal giler 1 rm15 mak aiyhh bakao darah mahal gilerr HEE lepas tu teman Erynn cari baju untuk kawan die alaa dress yg budak-budak sekarang pakai tu, HEE aku tak suka dress macam tu, kalau skirt dengan kemeja-T ok aku suke HEE nanti bufday aku comfirm aku pakai HEE mama kata nak belanja buka puasa dekat Bluewave kan ALAHAI bole laa mama sekali sekale je, please !!! akan ku pujuk mama nanti HEE

Gelang Comel nama nye HAHA my twitterian yang bagi nama tu HEE 
Dating Dengan Hunny Bunny
  • Redah Hujan dan berlari dalam hujan alahai 
  • Take away Mcd lunch
  • Makan dekat Garden 
  • Gelak-gelak sambil kutuk/mengumpat orang
  • Tunggu Erynn pilih baju memang lame 
  • Bau ketiak bangla yang seriously pering pening kepala aku
  • Sesat mencari Sogo yang hilang HEE 

p/s: penat but ini adelah Sweet Memories Between Us

No comments:

Post a Comment