Wednesday 16 May 2012

Gap Exam

Hello everyone ! Assalamualaikum saya kembali mengarang ouhh yeahh dah lame tak spent time menulis kat laman saya ni kan, wahh agak busy sikit dengan preparation wedding saya nanti pfftt -.- *no komen*
HEE gap exam ! ouhh yeayy saya balik kejap sebab ade bende yang perlu diselesaikan kat Klang cehh busy betul ni mengalahkan Menteri HEE Heyy kan Ahad lepas ade Mother's Day kan HEE saye prepare satu video utk mama ! Mama tengok dan tak kata apa2 HEE die malu + terharu sebenarnye orang describe pasal die dalam video tu alahai ! thanks mama appreciate dan suke dengan video saya buat tu =)


*quality video tak berape bagus yee !
*ade gmbar saya free hair ignore kan aje yee =)

p/s : tired follow mama shopping ! so tak best sikit entry kali ni 

No comments:

Post a Comment