Friday 6 April 2012

Saya Nak Share Something !

Maiii maiii dekat sikit cehh haha ! ehh saye gian nak menulis ni, haha hari ni saye buat entry banyak sikit 2 cukup ar, haha ehh lame tak on9 kan tulaa, sekali dapat on9 hurm apelagi, bukak suma account, facebook, twitter,blog,tumblr,yahoo messenger,skype wahh banyak kan acc aku, ade lagi tapi melampau laa nak layan sampai cengitu sekali kan, aku bukak jelaa yang td aku senarai kan HEE hurm apelagi check-check sume, pastu dan saye jumpe ini


bace dan senyum je taw ! haha
hurm tak ke aku rase kaku dan teruja sekejap ! haha aku dapat bace ni mule-mule dekat profile aku through BB phone mama, aku bace kuat-kuat mase tu dalam kereta, dorang nak temuntah dengar, eee jahat kan, jelez lettuw haha tapi seriously Ain for the second time awak buat saye TERHARU sangat haha tapi buat saye tertanye sekejap, macam mane ayah awak bole tengok video saye tu ? die tengok dekat mane ? macam mane awak download sebab saye dah private kan blog saye, sape yg visit nak amek gambar-gambar saye sume tak bole hurmm tande tanye sekarang !  "????" tapi takpe thanks to bapa Ain sebab sudi tengok video tu HAHA

Nak Share Tumblr saye yahh secara exclusive nye saye post tumblr saye kat entry ni HEE 


yahh ni laa theme tumblr saye !
ade dapat pujian dari satu visitor yang mengatakan bahawa theme saye best and nice haha ! thanks alot haha terharu jugak tu, yelaa mane tak nye, baru menceburi bidang menTUMBLR bagai ni haha baru pon dah banyak jugak yang aku post, setiap gambar dalam tu ade huraian tesendiri HEE pada sape yang saye dah follow tu ehem-ehem jangan sebar link Tumblr saye yee, saye akan follow orang yang sepatutnye sahaja maaf pada sesiapa ade tumblr saye tak follow yee

Tweet Tweet JOM !
yahhh ni pula profile twitter saye yahh background Cookie Monster haha ! dulu gambar Abang Sayang Kaer sekarang tukar laa, sebab dorang kate menyampah tengok Kaer kurang asam kan dorang, Ok twitter laa tempat saye melepaskan ape yang saya rase, mengadikan kat kawan-kawan di twitter, tapi tapi tapi kan sekarang twitter dah ramai dengan budak-budak kolej egrr so agak private disitu kalau nak lepaskan perasaan haha ! tak tahu mane dorang jumpe profile aku ! dah lame tak on9 kan, aku bukak jerr, wuu Follower aku bertambah, dan mulakan aktiviti mengucapkan THANK YOU ! haha time tulaa kite nak beramah mesra dengan kawan-kawan di twitter HEE yahh dapat gelaran baru FILZ THE TWITTERHOLIC citt ade ke patut, tapi memang patut pungg ! haha !
Tapi dah lame tak tegur Encik Majid kite ni di twitter, haha kalau tak dulu bincang pasal assignment ke, pasal ape2 pon dekat twitter hahaa entah laa nanti laa aku tegur-tegur die, lame tak jumpe die pon dengan encik janggut J bukan name sebenar HAHA dengan Si Budak Jambu ! Jumpe die je mesti aku nak mintak jambu, pastu mesti tak dapat, ehh ko dah potong rambut kan Nawafil bagus-bagus ehh ko dah ade awek pon laa, wahh perkembangan yang amat lah ketara haha ! nanti cite kat aku taw wuu ! 
HAHA tak kan lupe classmate sem lepas !

p/s : ok laa GotToGo away to Klang =)

No comments:

Post a Comment