Tuesday 17 April 2012

Ehh Gelak Tutup Mulut Taw Bila Baca

Alohaa ! kembali menulis yeayy, seriously busy ouhh hahaa ! hamboii panjang tak title entry kali ni wuuu ! haha tapi sebelum tu, HEE saye ade terbace satu entry yahh buat saye tersentuh hati seketika wuuu ! touching doe bace entry ko nyahh, buat aku rase nak gigit je lappy aku ni wahh sampai camtu sekali haha ! seriously THANK YOU SO MUCH DEAR NURZALILA MUSTAFA wahh naik lagi nama ko nyahh ! aku memang suke tulis nama kawan-kawan aku kat dalam entry blog aku haha ! thanks taw weii sweet and sour weii aku bace ! terharu gilerr ! ehh ehh chopp aku tak sombong kan ? hurm baru tahu Filzah seorang yang peramah haha ! die cakap aku SUKA BUAT LAWAK BODOH, SUKA BERGOSIP, SUKA PERASAN MACAM LISA SURIHANI, bahaha hurm kite sekepala kan, well aku sebenar nya tak nak tunjuk yang aku ni peramah tapi tetibe keluar plak kan bila dengan ko hahaa ! weii babe aku nak say sorry laa kan Sorry buat ko menangis nangis gelak bila dengan aku, Sorry aku buat perut ko bergegar bila gelak dengan aku, Sorry aku buat urat pancreas ko putus sebab gelak kuat-kuat dengan aku, Sorry aku buat ko kentut berdarah bila gelak dengan aku, Aku tahu sekarang pon ko mesti terkentut kentut kan bace entry aku kali ni, baik ko mengaku sekarang  ! aku bukan ape takde niat pon nak buat ko gelak sambil terkentut, ehh chopp jangan malu laa kawan, tu sume normal, sume orang kentut ape kan, so lek ar haha ! ehh korang nak bace tak blog makcik ni wuu ! sekarang jugak saya promote blog makcik ni Ila Life tu dia ! click je nanti keluar HEE 

p/s : On9 guna wireless Hostel wuu menysahkan aku !

No comments:

Post a Comment