Friday 6 April 2012

Kembali Menulis

jyeahhh ! HAHA Filz Kembali Menulis yahh lame dah tak update kan lepas bufday Ain terus busy dengan kerja yang melambak mak aiyhh dah macam student degree dah ni haha ok Filz tak de ape pon nak cerita just nak share sama-sama sepanjang minggu ni . Minggu ni pegi kolej memang bole dikatakan sepanjang masa busy haihh balik baru bole rest itu pon sekejap takpelaa normal kan, kata student 

ABAI KAN BACKGROUND KAMI !
yahh muke kami senyum tapi kepala otak tengah serabut dengan assignement yang melambak haihhh sabar jelaa, dan semalam kami di tambah lagi DUA assignment GILERR KENTANG NYOTT NYOTT ! haha tak bole nak kata ape dah, lecturer kami kejam kan, ayat die "biarlah sakit sekarang, senang nanti kemudian" ayayai memang betul ape die cakap tapi kami ade subject lain jugak yang perlu kami focus, ayayai 

List Of Assignment

  1. Organizational Behavior- Assignment Unstopable
  2. Proficiency English- Forum Early Marriage
  3. Human Resource Management- Assignment Pair --> Selection
  4.                       "                          Assignemnt JD+JS
  5.                       "                          Assignment Final Project (own company)

Macam gitu lerr citer nye, semalam paling extreme kottt wuu ! wa cakap sama lu, berpeluh ketiak aku nak siapkan assignment, gini laa padah nye kalau suke buat assignment last minute, berdenyut kepala otak ouhh, egrr macam-macam masalah semalam, kiteorang ditugaskan buat assignment rekod video about interview and do the report. So, kiteorang buat laa, dah elok2 buat, aku dah siap edit sikit-sikit pastu tetibe, tak bole nak burn dalam DVD perghh angin ouhh, pergi kedai ulang alik cari CD bagai dan paling menakutkan, kami masuk kelas Pengajian Malaysia lambat 1 jam wuu ! nasib baik kelas tu habis lewat sikit, kire pukul 3 - 5.30 mintak tolong Abg Midi bg tahu Sir yang kami lambat, tapi nak tahu ape Sir cakap "lambat sangat dah ni, saye dah habis mengajar dah, lebih baik tak payah masuk laa kalau macam tu" wuuu takott, bulu roma aku dah naik, assignment kiteorang time tu tak siap lagi, pastu kite orang terkejar kejar pegi hantar assignment, dan kiteorang masuk jugak kelas, aku memang tak nak tinggal kelas, kami masuk jerr, yahhh orang pertama yang masuk dah tentu Erynn bukan aku, aku orang yang last sekali masuk, kami mintak maaf, time kat aku plak die tanya, kenape lambat ? mak aiyhh aku jawab jelaa, "kami ade problem tentang project assignemnt kami Sir, maaf yee " wuu time tu pijak semut pon tak mati ouhh haha
tapi video kiteorang THE BEST wa cakap ! fuhh aku rase puas sangat ! haha yang paling kelakar bile tengok balik adelah scene improper interview, haha yang tu part aku, ramai menyampah tengok aku bawak watak macam tu, perghh takpe, BIASA BRO ! 

yahh dalam minggu ni jugak adalah bufday MAMA & Syira Husin 
5/4/2012 Bufday Syira, hari Khamis, hurmm sedih sangat tengok Syira asik nangis jerr, yelaa mak die sakit suspek jangkitan kencing tikus, yaallah anak mana yang tak risau, kalau aku kat tempat die pon aku risau, haihh sepanjang minggu Syira nangis jerr, merayu dengan bapak die nak balik, tapi yang menhalang nye adelah Quiz tu yang die tak bole balik, tapi dengan nak ceria kan hati Syira, Erynn rancang nak buat surprise bufday party untuk Syira haha ! macam biasa kami beli DOMINOS haha raikan bufday Syira, seriously aku orang yang paling TERover excited haha conteng atas pizza guna mayonise haha kiteorang kebas Adda punye, HEE pastu ajak Tyra join sekali sambut bufday Syira di rumah 11-04-15 haha Syira hanya mampu senyum, jerr die tak over gembira pon, yelaa hati tengah susah nak gembire mende nye, haha takpelaa, tapi die appreciate ape yang kite orang buat HEE 

lepak KOMASA hias pizza kejap HEE 
TENGOK nii lahh hasil nye
nilah bufday Girl nye, alahai die malu-malu, mata die sembab kan, tulaa asyik nangis jerr

6/4/2012 Bufday Mama saya alahai yang ni buat aku bengang kejap, sebab aku hanya bole sumbang kan suare jerr, moksu call aku loudspeaker phone die pastu aku nyanyi sekali dengan dorang kat sane, haha dorang kata ade kek sume, hurm sedih aku tak dapat rase and nak suapkan kat Mama, aku hanya mampu post kat wall facebook Mama 

Happy Birthday Mama !
OneTwoThree I Luv You


pastu hari last kami bersama, sebelum semua nye nak kembali ke rumah masing-masing yahh saye dengan cik Erynn plan nak masak di Hostel yeahh pinjam multi-cooker Ayien pastu apelagi MASAK TIME ! yeahh macam biase resepi yang paling aku pro adelah SPAGGETI yeahh alhamdulilah sedap jugak kan kan kan Erynn haha, tapi dorang kata, "Filz lepas aku makan Spaggeti ko aku sakit perut doe" ahhh Eyka saje bagi alasan cengitu, die makan tak bace bismillah lettuw ! choii suke suki je cakap aku punye bawa penyakit brrr -.- tapi die tulis kan twitter ok gak !

TENGOK ! dah agak dah, die memang tak suke cakap depan2 

nak tengok Spaggeti nya Jom ! 

bolehh laa nak dikatakan ala ala Spaggeti Bolognise HEE 

p/s : HAHA maaf entry kali ni agak panjang sikit ! tapi layan jerr yee *peace

No comments:

Post a Comment