Sunday 29 April 2012

Last Presentation Budak Group 17

Assalamualaikum ! *senyum sampai nampak lesung pipit* haha alhamdulillah harini suma nye berjalan dengan lancar sekali, harini last presentation ! wuu ! semangat sangat bangun pagi, ade class pukul 8  dekat GMI sekali sampai-sampai je lecturer plak lambat masuk, pastu terus tukar class dekat KPTM egrr penat jerr, yaallah hari ni memang banyak dugaan melanda aku, Erynn, Zee, Ziera macam-macam kami tempuh dengan berani hamboii ! haha preparation untuk present tak sempurna lagi, dah pukul 9 report tak print lagi, haduiii ! ape lagi mintak tolong Abg Khai bukak Kunak semata-mata nak print report kite orang ! hahaa tengah nak print pendrive plak ade masalah yaallah sabar jelaa kan nak menangis aku time tu, haihhh !

Okay masa present fuhh group aku dapat no 3 untuk present yaallah nasib baik haha mengigil kepala lutut ni ouhh tak tahu nak cakap ape mase present ! haihh dah pakai Blazer kena ade sikap confident habiz haha so pegi depan buat muka confident & relex yahh pemulaan present dah tentu aku yang selalu bagi greeting, choii aku bagi greeting dua kali sebab ade bende tetinggal atas meja ayayai ! haha buat muka tebal terus kan je HEE hmm time nak jawab soalan, yahh alhamdullilah kami dapat menjawab semua soalan nye malu laa kan tak dapat jawab ! tapi chopp dalam Bahasa Melayu haha peduli ape aku belasah je kan kawan-kawan =)

Kata-kata :

 " Good Job guys kite dapat selesaikan presentation kite dengan lancarnye, thanks to Sir Daus kerana bagi tunjuk ajar untuk menjayakan lagi last presentation and final report (final project) ok actually kami memang nak buat lagi gempak tapi memandang kan situasi dan masa mencemburui kami untuk perform dengan lebih baik tapi apa-apa pon ia nya berjalan dengan lancar, thanks to all my classmate yang bagi support siap bawak banner cehh poyo jerr yang adooo ! haha ok thanks jadi classmate yang sporting habehh, thank you to my group Erynn, Zee, Ziera group yang amat berkerjasama & saling memberi commitment yang baik thank you guys *senyum* "

Hanya Gambar

Group EasyLine

Jam Persahabatan 

Last Moment with Sir Daus 
p/s : Sorry kengkawan aku lambat update, busy sikit doe !

No comments:

Post a Comment