Wednesday 25 April 2012

Budak Group 17

Assalamualaikum *senyum sampai nampak lesung pipit !*
Entry kali ni pendek sahaja just nak bagi tahu bahawasanya saya dah nak Final, saya takut sangat ! alhamdulillah buat mase sekarang carry marks yang saya peroleh amat laa memuaskan hati saya, By The Way nak share sikit Sabtu lepas kami ade jawab test Math a.k.a Business Math yaallah semalam saya dah dapat result nye, nak tahu saya dapat berapa tak ? HEE saya dapat FULL MARK 50/50 HEE seronok sangat ! saya dah lame target pencapaian saya tang tu, alhamdullilah ni sume berkat doa mama dari jauh, HEE saye ade text mama petang tu lepas saya dapat result saya tulaa, nak tahu tak mama cakap ape "alhamdullilah & congrats" itu je mama cakap aku tunggu je ayat mama yang ni - " bagus laa tu nanti mama bagi awak Iphone 4s yee" yaallah memang tak laa kan, tengok nanti bila saye dapat dekan mama bagi tak hadiah tu, ermm rase nye tak kott ! HEE chopp nak share something HEE video interview saye dapat pujian dari Sir die kate "baguih sapa yang ngade2 dalam video tu ? Mazairinena ? ouhh tak awak ye Filzah, ngade sangat awak dalam video tu, saye bace report awk tak menarik tapi video awk menarik saye tambah markah sikit laa, dan group awak antara group yg saya pilih untuk post kat youtube" haha Sir ni yang mengade sebenarnye, sampai nak post bagai choii malu bhai ! hahaha 
Preparation untuk Last Presentation yahh siap beli blazer bagai tengok semangat tak kami ! haha saye punye blazer paling mahal tapi mahal lagi Eyka Edora punye, die punye blazer sampai nak dekat RM99 wuu tambah lagi singgit je nak cecah RM100 wuu pakai nye 10 minit je, haihh nanti saye tangkap gambar yee, tunggu my next entry yahh =)

baju tu yang buat Sir kenal aku orang yang mengade dalam video tu ! (kebetulan je)

saat paling menyampah group discussion dengan Abg Midi (belang purple) nak tahu die jadi leader group kiteorg pastu sume die nak buat ! Zee bergaduh kejap dengan die, pastu die perli2 aku bagai die cakap "wuu cantik nye tulisan Filzah" choii ! rase nak sepak jee, dah laa die pijak kaki aku time tu TERpijak ahh peduli ape yg penting sakitt ! 

hari Isnin bawak laptop pegi kolej bukan buat keja tapi on9 yahh bagus sangat cik Filzah
tengok Jam Persahabatan kami haha ! dah macam PowerRangers, ehh by the way Cik Siti Zee pon dah beli jam tu, wuu warne pink lagi ! Jumaat ni kami pakai sekali dengan blazer kiteorang ! haha 

p/s : harap Last Presentation kiteorang gempak ! 

2 comments:

  1. hari jumaat nie kite take pic sme2 ye...tnjuk jam power rangers kite yg myala...ahaha...

    ReplyDelete
  2. ok2 takepic banyak2 sebab esok jumaat kite last kelas dengan Sir Daus derr -.-

    ReplyDelete