Sunday 22 April 2012

Awesome Doe !

Weeee !!! Best boo Best ! Last Saturday I pegi jalan jalan dengan Mazairinena Mazlan & Nazirah Nazri wahh gitu sekali aku letak name panjang nyahh haha ! Last Saturday ade test Math perghh aku abiz awal ouhh hahaha awal 30 minit, haha aku tak penah siap awal aku keluar awal sebab aku duduk bawah penyejuk udara wahh ayat aku haha skema kejap HEE gilerr sejuk mase tu aku ape lagi dah siap awal keluar pon awal lerr... haha lepas berdiri kat luar kelas tengok muka kawan-kawan yang tention gilerr haha muke Erynn gilerr berkerut, Zee focus gilerr dekat kertas tu, muke Majid yang tak ade toleh2 daa focus hanya pada kertas, muka Joe ape lagi tention gilerr aku tengok kesian awak ouhh belajar laa dengan awek awak tu haha yang best Majid kena tegur dengan Miss die "ABDUL MAJID !!! " haha Joe bole plak mintak "Miss 2 minit Miss 2 minit" haha macam2 laa dorang ni kebetulan satu bilik test dengan aku macam2 aku nampak hahaa

Lepas Test jyeahh plan pegi Time Square semata-mata nak beli something yang agak awesome jugak laa, tapi sampai je sana bende tak awesome langsung doe ! terus tak jadi beli, so kami plan tengok wayang jyeahh MOVIE TIME long time tak tengok wayang, sekali dapat perghh ! haha kami tengok Movie Battleship FUHH ! awesome doe gilerr best wa cakap haha ! hero nye hensem sangat auwww !*gatal disitu* hahaha
Lepas tengok wayang yahh spent time jalan-jalan dengan dorang haha ! kami pergi bertiga je pon..jyeahh best boo best ! haha makan-makan di Mcd jumpe si minah Nurzalila Mustafa pecah rahsia die, aku ajak ko tak nak ikut sekali jumpe kat Time Square kat situ jugak ko jerit kan nyahh hahaa


Hanya Gambar

Me & Ziera

Ziera & Erynn

Tengok muka budak ni, haihh ! tak suke style tudung macam tu ouhh 
nak cepat aku pakai lilit jerr HEE 

Jam Persahabatan jyeahh ! Hijau Filzah, Orange Erynn, Biru Ziera !

tengok Cina kat belakang tu ! die pon nak jugak choii !

ok Got To Go ! Update blog kat Kolej memang tak best ! tak bole nak Emo2 doe ! HEE 

No comments:

Post a Comment