Monday 19 March 2012

Mula Gembira Pastu Menangis

Part Gembira
1st
Hurm hari ini adelah hari Isnin/Monday hari ni ingat aku akan ke kolej dengan sendirian tapi tapi tapi tengah siap2 nak gerak ke kolej, Erynn dah balik warghh ! ok ade teman yeayy haha

2nd
pegi kelas dengan senang hatinya sebab first class adelah kelas Math haha, apelagi dapat paper laa wuuu ! seremm time tu seriously, dahh laa aku punye paper last2 baru dapat haihh lagi mengigil aku di buat nya, sekali tengok markah !!! subahanallah tak sangka sangat *takyah state laa yee berape marks nye, kang orang kate RIAK plak kan* lepas habis kelas sepanjang jalan sengehh jee haha dah macam tak betul haha, lepak kedai apek nak makan roti canai laa hendak nye, tapi sampai2 jee,  " kak nasi lemak ayam satu" HEE Ziera,Zee, Erynn pon bengang je haha #TukarSeleraLerr

3rd
Yeayy saye dapat bunga Ros dari Addawiyah Anak Panglima haha #tudiaa Adda jangan marah taw hee dapat banyak plak tu, tapi Adda kate die nak tanam pokok Bunga Ros kat hostel !  itu membuat kan saye berfikir  --"???????

4th
Lepak dengan si Budak Kuat Gelak Nurzalila Mustafa #TUDIAA naik lagi name ko dalam blog aku nyahhh haha #ade aku kesah  haha lepak macam tak hingat dunia, macam tak peduli orang keliling wujud, gelak tak sedar diri ko nyahh ! ehh aku still bole control lagi lorr haha

Part Sedih 
Masuk kelas POB egrr dengan muka yang agak penat ! Sir bagi result ouhh yaallah merana aku time tu haihh, dapat je paper POB *pang pung ping bung bang bong bomm ke baboo* aku tak sangke result aku macam tu teruk nye, aku tak pernah dpt seteruk itu, menangis tak berlagu aku haihh sedih gile babun salah ejaan pon kena tolak markah tak ke bengang tu nyahh oii #KerisauanMelanda time tu jugak aku mula risau ! aku tak nak repeat paper egrr yaallah seriously tak nak repeat yaallah mintak nyawa !!! Aku dah cakap paper POB memang KILLER paper sengsara aku jawab aitu, haihh perah otak sampai kecut ouhh ! haihh sekarang hanya focus pada assignment, quiz, and test 2 aku cube cover balik mid-term paper yeayy Filzah you can do it !


p/s : dalam proses nak mengecilkan badan HEE =)

No comments:

Post a Comment