Monday 19 March 2012

Kembali Mengupdate

HEE dah tak merajuk daa, alahai aku merajuk ke ? ha'ah aku merajuk nak update, padan muka haha #gurau
hurm ok kembali mengupdate blog dengan cerita life saya, haha Majid kata "Jangan laa update blog tentang perasaan, tu sebab laa ramai yang nak stalker " haihh tahu tak selain adik aku, kawan rapat aku Syira ngn Erynn kat kolej, tempat yang aku rase nak lepas kan perasaan adelah BLOG ! takde tempat lain daa, kadang-kadang dengan menaip juga dapat menghilangkan rase bosan kite dengan bende yang berfaedah #bagi aku HEE  hurm tapi sekarang aku bole share sikit-sikit je kat sini, selebih nye kat tumblr, sebab aku dapat rase kan bahawasanya jika terus melepaskan perasan di blog ia akan berlaku nye sesuatu salah faham antara satu same lain, macam dulu-dulu, alaa yang mase umur tak berape nak matang tu haha hal kecik je pon, pastu entah mane2 dapat link blog aku, adoyai tapi takpe, lupakan kisah lalu ! ini Filzah yang baru, dah matang sikit HEE

p/s : aku rase nak post entry bnyk sikit aini Dua cukup ?

No comments:

Post a Comment