Friday 10 February 2012

Time To Share


tengok kat atas tu gambar Tasha Manshahar, HEE ni Effa yang introduce kan die kat aku
klo tak aku tak kenal die ni sape, HEE 

Effa kata muka perempuan tu macam kau doe..haha

Effa ade2 jelaa, jauh panggang dari api tahu haha suara pompan ni bole tahan taw, 
suka laa jugak dengar suare die, lembut jee
cer kalau gabungkan aku dengan dia alahai comfirm best *perasan disitu* HEE 
 EHH CHOPP-CHOPP NAK SHARE SOMETHING ! HEE
scroll bawah skittt
|
|
|
|
|
|
V

tengok gambar kat atas tu, alahai seronok gilerr tengok dorang
mengimbau kembali zaman aku mase budak2 dulu
aku suke main benda ni, Mat Cerak cakap aku buat pengakuan berani mati
alahai mengaku jelaa kan ape susah, tapi seriously best, 
aku panggil pemainan ni BIG HAMBURGER yummy haha
tapi dulu aku main benda ni dengan adik beradik, Mat Cerak cadang
cube main bende ni dengan housemate perghh mesti best die suruh ajak MON sekali hahaa
kami perempuan laa, tak bole ganas2, kalau dengan adik beradik tu bole laa hahaa
by the way sorry amek gambar korang yahh !
yang paling seksi kat atas tu adalah Joe alahai seksi sangat ko kawan ! haha
Acap makin kecik aku tengok, Majid patut nye bawah sekali
tapi lagi best kalau ade Paan haha hamek korg yg bawah sekali
tak benafas aku rase hahaa tapi korang memang gilerrr !

p/s : Time to share =)

*pada yang tak suke entry saye kali ni
cakap taw saye bole delete =)

No comments:

Post a Comment