Saturday 11 February 2012

Alahai Bangga Sikit

~HASIL TANGAN Filzah Aqilah~

Tengok tu alahai comel kan Logo Company aku hahaa, hurm title aku bangga sikit, bukan sikit tapi banyak haha yelaa mane tak nye lukisan tu atas usaha aku sendiri....aku lukis by hand group lain lukis by komputer haha group kami use by hand & by computer kami hantar je dua2 senang habis cite haha aku bangga laa Idea tu sebenar nye dtg dari Ziera, coz idea aku dorang taknak so takpelaa aku tak kesah sangatt, so amek Idea Ziera tu aku lukis balik kasi cantik, & edit sikit mak aiyhh TER cantik plak kan...group lain aku tak tahu laa, dorg punye nak kate ciplak aku tak pasti *TakBaikBersangkaBuruk* yang best nye aku pinjam pensel Apiz haha pensel die baru lagi kott, yang aku pegi pinjam perghh pensel tu hancur, comot, tumpul haha.. yang mampu aku cakap SORRY AKU MEMANG GUNE PENSEL MACAM TU haha guna colour Adda pon same gak, baru je gune dah patah2 adoii maaf sesangat Filz memang tak bole jumpe Pensel, klo jumpe camni laa jadi nyee
name company aku EASYLINE
kakitangan : 
Mazairinena
Filzah Aqilah
Nur Nazirah
Siti Zee Liana
Nurul Asyikin 
first plan nak letak name LINECLEAR
tapi dorg kate nak Easy so tukar laa
yang penting kami siap buat slogan kata lagi alahai tu pon Idea aku
*bangga skitt* Easy to Access, Easy to Use(yg ni erynn tmbh),Easy to provide
yang penting coverage tu, atas persetujuan ramai, nak buat coverage macam tu
alahai nampak macam puting beliung kan, maksud nye kami menawarkan line sepantas puting beliung
HAHA alasan kami klo lecturer tanya haha  
saingan kami adalah company Haris Tuxedo haha just kidding
Abg Midi jgn marah naaa ! 

p/s : Sir cakap dari 10 saye bagi 9 jerr, aiyayai sebab takde content & references

No comments:

Post a Comment