Friday 10 February 2012

Nak Nangis

haihh hari ni aku penat gilerr, pegi kolej awal sebab teman Erynn anta borang MARA pastu borang Erynn ade problem plak, pegi betulkan balik alhamdullillah dapat diselesaikan, tapi ramai giler nak anta borang MARA aku tunggu jerr kat luar, tengok jam dah pukul 10.45 a.m egrr kelas dah start pukul 10 td aku gelabah gilerr cakap kat Erynn cepat skitt dah laa Sir Daus tu pelik sikit takut je die naik angin tak tentu pasal, adoii masuk je kelas die, kami kene berdiri kat depan sekejap utk ditemu ramah egrr ni first time ouhh, pastu Sir tak marah tapi die kata ade denda buat kamu bertiga, AKU, ERYNN, KHAI denda nya kena belakon kat depan next week die nak tengok egrr nasib baik aku tak kesah sgtt, belakon je pon kacang jelaa cehh *poyo sikit* HEE pastu habis je kelas terus masuk kelas LT 5.2 ade quiz pulak mak aiyhh gilerr aku duduk je terus buat disertakan dengan bismillah tetibe Erynn panggil2 tanya macam mane nak buat adoii MISS dari jauh dah pandang, aku nak tolong pon payah adoii pastu abg MIDI lagi panggil2, Rifhan lagi adoii aku nak nangis tahu tak, aku tak dapat nak concentrate tadi, dengan badan aku yang yang tak berape nak sihat nye, time tu jugak aku pening kepala situation tu buat aku stress and give up nak selesaikan soalan2 tu, yaallah harap markah aku ok, sedih tak dapat nak habiskan tetibe otak blank dan tak bole nak pikir lagi, adoii NAK NANGIS aku dibuatnye, tapi aku tak salahkan dorg maybe salah aku jugak kurg preparation utk quiz tu, takpelaa redha jee nanti, hilang terus mood nak lunch, tapi telan jugak akhir nye, petang pulak ade presentation egrr tu lagi stress turun naik GMI pegi print sekali masuk kelas Sir lupa lagi nak buat presentation yaallah rezeki betul aku rase, sebab mase tu aku dah lemah gilerr, otak jadi mereng text Syira merapu bagai phone asik bunyi jerr, aku memang malas nak silent kan alahai aku tak focus pon dalam kelas Sejarah, kalau dah kate tak minat tu memang takde nye laa nak dengar, balik bace sendiri dan cube faham kan sendiri haihh

~SERBA HITAM~
tengok main tangkap2 gambar dengan Erynn memang takde rase sebersalah pon kan dengan Sir
haihh ni keja Kak Erynn ayayai totally bored 

*by the way sorry for those yang panggil2 Filz mase quiz math Filz tak layan, sorry to Erynn sebab ade tinggi kan suare dengan die mase quiz math, sorry to Sir Daus sebab masuk kelas lambat, sorry to Diela all so sebab tak brape ade mood nak answer ur question waktu kemuncak tu ! sorry to Sir Syazwan sebab Filz tak focus dalam kelas, banyak becakap, tido, main handphone, ape yg sir ckp masuk telinge kiri keluar telinga kanan SORRY SIR, sorry to someone that call me mase Filz tengah rest Syira and Faiz sorry laa takde mood mase tu nak jawab telefon saye penat sangat mase tu, tp saye cube jawab dgn nada suara yg baik =)

p/s : hari ni balik sorang2, tapi dalam teksi jumpe si Eyka first time balik sekali ngn Eyka haha

No comments:

Post a Comment