Friday 10 February 2012

Aku Sombong Ke ?

HEYY YOU ! cehh tetibe

hurm tak puas hati laa dengan minah ni, die bole plak tulis kat blog die macam tu alahai gedik nye ko minah oii ! kenape entah die tulis macam tu bagai, ape die ingat aku tak tahu link blog die, alahaii tetibe aitu nak stalker plak profile ko minah tetibe jumpe link terus stalker blog ko laa saje2 nak singgah tetibe nampak nama aku dalam satu entry blog ko wow rase teruja tetibe ko describe aku dengan Erynn dalam tu, fuhh touching doe yang aku tak puas ati ko describe aku ko cakap aku SOMBONG ? huh tang mane sombong nye oii aku layan jee sume org dalam kelas, bole je sekepala, ngn ko pon aku tegur.. ko cakap "Erynn & Filz dorang ni sombong laa dorang suke kawan dengan lelaki, aku tak tahu maybe dorg suke kwn dgn laki drpd pompan kott, ok fine " citt ko jelez ko ckp jelaa, mmg laa aku rapat ngn dak laki sem lepas tapi takdelaa smpai aku tak kawan dengan dak pompan kelas aku, better kawan ngn laki daripada ngn pompan yang suke gossip bagai, pastu bajet cun memanjang err -.- tapi aku dengan geng kak lynda, geng fat, geng emy bole je masuk geng ko plak aku mcm segan2 nak tegur, tak tahu kenape maybe korg tak bnyk ckp !
tapi sekrg korg dah bepecah, pastu ko masuk satu kelas ngn aku, hurm skrg ape2 sume cari aku, join masuk group aku bagai, aku tak kesah tahu tak nak kawan ngn ko, aku mati-mati ingat ko bole terima aku jadi kawan ko dalam kelas mase sem lepas upanye, ko pon ade rase tak puas ati ngn aku hurm takpela, orang dah tak bole nak terima kite kan nak buat camne tapi aku terima je ko jadi kawan aku selama nye, susah laa nak timbulkan rase menyampah kat orang lantak ko laa, nak ckp aku mcm mane pon, aku peduli ape lame2 ko akan malu sendiri dan akan rase sebesalah nanti ko akan cari aku jugak HEE 

p/s : don't jugde the book by its cover

No comments:

Post a Comment