Tuesday 7 February 2012

Cuti 4 Hari

fuhh ! sepanjang empat ari cuti ni aku sibuk gilerr, cehh aca2 sibuk ni haha takdelaa mane tak nye aku ikut mama pegi keje kahwin sedara mara aduhh balik jee uma ari Jumaat malam terus kene gerak pegi kenduri kahwin dah laa tak bawak balik baju kurung aduhh mane nak cekaww baju kurung nyahh oii ape lagi slongkar almari cari, egrr nasib baik jumpe alahaii tepakse laa pakai oii...Tapi pengalaman balik sendiri dengan Eyka Edora, alahaii best tapi aku penat doe dgn heel aku lagi, mmg bgus kan aku pakai heel haha ok2 next time aku pakai snickers yee Eyka,ok just a picture dah takde ape nak cite dah lagi alahaii layan jee HEE

alahaii ni mama & me alahai mama nampak muda ke ?
ouhh tidakk, tapi serupa tak kami ?HEE 

malam berinai first pengantin, time ni baru jee balik dari KL
sporting kan pengantin tu, alahai style OLIGO 

tu diaa ! Jiha, Moksu, Me, Awin manis tak kami ? alahai gedik nyee =)

esok nye kami lepak Tutti Frutti Bukit Tinggi wee, dah lame laa jugak tak dpt aiskrim
sekali timbang jee, mak aiyhh aku tak tahu brape gram yg pasti harga nyee
rm18 an above aiskrim jee tu, haihh takpe skali sekale bole laa HEE 

haha Jiha tetibe minat Tutti Frutti wow amazing gituu =)

yup balik dari Tutti Frutti kami pegi malam berinai second pengantin, alahaii aku pakai baju yang same
HEE peduli ape, org bukan nye perasan pon haha dah takde baju kan
pandai sgtt tinggal kan baju kurung sume kat hostel
dah puas gelak2 time tu, kite texting, alahai time laa aku texting dengan  Si budak pendakap gigi
Ain ! alahai Ain harap ko tak sentap, HEE =)
so sorry tak dpt kirim salam ko kat si mamat Irwansyah ko tu HEE
tu diaa ! kesesokan hari nye, rewanggg warghh gilerr seronok, meriah gilerr
aku ade terase mcm tak sabar nak kahwin mak aiyhh sampai ke situ pulak daaa,  tgk mama pon turun padang
alahai manis gitu, Si darah manis, hurm bulan 6 ni dah nak kawin yee
alahai entah2 kite tgh exam kott hurm hampe kejap =(

HEE aku kelihatan pink mase tu, alahai selongkar almari jumpe baju tu, perghh  baju tu besar
tapi terpakse pakai, selongkar tudung mama HEE nak matching kan dgn baju
mama jerittt "amboii, abis tudung aku die sapu" HEE pinjam kejap jelaa mama HEE
nenek sebelah aku tu malu2 nk begambar, alahaii relex laa nekk

yahh with my lovely sister, haha ko ade admire time ni kan, wahh si photographer lagi alahai
suke aku bile adik aku dah ade peminat alahai suke tgk muke ko
yang malu2 kucing ahaha

ok shoot ngn second pengantin, alahai pengantin perempuan telupa bawak bunga laa
alahai bedal jelaa, Jiha ko nmpk penuh di depan warghh !


p/s : isnin dengan selasa  takde gmbr, banyak spent time dgn famili belah ayah
makan besar wahhh yang penting seronok ~~~

No comments:

Post a Comment