Friday 17 February 2012

Saya Suke Awak

tajuk agak unik tetibe je kan ayat macam tu bagai
hari ni macam2 yang terjadi pada saye
saye redha jerr sebab Friday memang saye akan jadi stress
bangun pagi dengan sendiri
gerak ke kolej sendirian
sesat cari kelas, ketiak dah berpeluh bhaii
sampai kelas sir tak masuk lagi, Sir pon lambat choii
pastu dalam kelas nasib aku baik tak selalu jadi target Sir HEE 
banyak gelak dalam kelas Sir, lepas kelas
mula timbul gelabah bagai, IT assignmnt tak print lagi 
mak aiyhh ramai kot kat KUNAK printing
so dah pukul 12 ade date ngn Syira nk lunch together
so pegi lunch dulu, gerak perghh ramai gilerr kat kedai tu
pastu lauk fav saye 'sambal petai' dah habis alahai
apelagi marah laa, cehh takdelaa bnyk lg lauk lain
jumpe Abg Midi mintak tolong die print kan IT assgnment
yeayy selesai bab tu, gerak GMI stay kat surau
kepala berdenyut bagai rase macam nak hantuk kat dinding jerr
pukul 3 gerak masuk Dewan kuliah, yahh i'm alone
Erynn takde, die balik smlm lagi, ok takpelaa balik jelaa
so dalam kelas aku tido memanjang, Kak Lynda ngn Rifhan dtg lambat
alahai dorang datang baru laa meriah skitt hari aku,
klo tak macam haremm jerr, aku nk senyum pon tak larat
pastu nama aku naik plak aini kat kelas Pengajian Malaysia
tapi bukan utk jawab soalan taw, untuk suai kenal ngn Sir 
alahai gedik nyee HEE, tapi aku macam biase tetap gelabah -.-
presentation cancel, tunda lagi lepas cuti baru present
yaallah rase macam dunia ni aku yang punye time tu haha
pastu pastu pastu Kak Lynda nak ikot kite taw saje je die
kebetulan aku buat gmbr mcm tu utk wallpaper aku
alahai die itot ite eee, tapi tomei tomei ite tute laa haha

first picca with Kak Lynda alahai aku nampak macam APAM !  lelaki kat blakang tu
senyum jugak sebuk nak jugak interframe brr -.-
iyee saye pon suke awak jugak ! haha tengok  comel nyee diee

p/s : dorang cabar Filz pegang buku tu tunjuk macam tu sepanjang jalan kat kedai tepi kolej
perghh gilerr memang tak laa haha keje gilerr oiii brr -.-

No comments:

Post a Comment