Wednesday 22 February 2012

Happy Day

wahh lame tak saye tak update bloggie nie, HEE bukan malas tapi agak sibuk sikit bile dah nak dekat-dekat midterm ni, maklum laa nak jadi pelajar cemerlang kena laa push lebih sikit, klo tak sayang jee duit nyahh oii, bayar mahal-mahal belaja nak tak nak baik duk uma goyang kaki jerr, ayayai 
Ok2 hari ni nak cite baik punye yeahh hari ni kan macam-macam terjadi, wuu aku nervous giler nak hadapi hari Rabu hari ni lorr, class POB aku langsung tak focus, aku bantai bace note HRM haha coz ade quiz harini, so dah bace and hafal bagai, tetibe sir cakap "hari ni saye nak buat quiz ke ? ehh tak jadi laa, saya tunda hari Jumaat, hari ni kite buat soal menyoal " yaallah aku bengang gilerr, aku bab soal menyoal ni aku lemah sikitt, lidah aku kelu terus, tapi nasib baik, aku tak selalu jadi target yeahh aku tak kena soal haha pastu get ready untuk presentation BI egrr excited telebih, aku tak sangka group aku yang kedua kena present, haha ape lagi dengan excited nye kami present haha best gilerr hari dalam kelas Miss Fairuz, sume buat tutorial yang menarik gilerr, 
comment for presentation BI....

G1 = gadis lemah lembut wat OMBAK RINDU ICE CREAM..
(SEDAPP SANGAT.. !!! nnti ktowng nk order leh...??) Group Syaza

G2 =budak tomei2 wat frame (EMOTION FRAME)
(boleh order..cpat2...masih lg hot dipasaran...tgh offer ni tuk mid term)
haha .Group Filz

G3 =budak NAKAL wat layang2..(boleh maen kat PUDU ULU..HAHAHA)
NOW EVERYONE CAN FLY!!! Group Abg Khai

G4 =lelaki tunggal brsama 2 gadis ayu wat souvenir box.. Group Taqi
(TAQI cute ar dlm dekstop lappy & box tu tomei cm die...zee yg ckp ek..hehe)

G5 =gadis2 sweet make a wrap present..( ingt kn nk bg jam tu kat miss...)

G6 =bakal suri rumah suke sngt wat sandwich
(terliur ktowang...bg kat miss je..hmm..next time wat tuk semue ek..baru fair)
haha.....nyam2!!! Group Nazirah

G7 =3 teruna cari jodoh di facebook...haha..Group Abg Midi

p/s: smpai aty taqi xbg tw dh declare gn abg midi (abg angkt gn adk angkat)
haha....jgn marah



haha best gilerr time tu ade orang kena kan orang tu laa haihh dah lame baru kiteorang satu kelas rapat ape daa tapi ok laa haha hari sume hyper yang senyap tetibe banyak mulut haha, syokk takdela aku bosan dalam kelas, asik gelak jerr haha pastu last class IT alamak suspens sikit coz kiteorang masuk LAB 9 jeng jeng jeng haha memang tengah focus kat depan tetibe blackout haha sume muke cuak jee, padahal siang hari tu pastu ramai plak tu, pastu mule cakap bukan2 choii 
nak tengok kami buat ape ? jeng jeng jeng ~~~

ouhh yeahh buat preparation sehari sebelum present
idea last minute
sepah kan uma Ziera ayayai 

yahh tengah concentrate, jangan kacau
dah siap, Filz punye paling susah nak buat #leceh 

idea Erynn HEE nice

idea Ziera haha
p/s : takde mood update blog =( STRESS

No comments:

Post a Comment