Thursday 16 February 2012

Cerita Saya

Alahai
Saya Filzah Aqilah
Saya Anak Sulung Encik Rahim & Puan Rozi
Saya Bengang dengan seseorang
Saya Gembira bile ketawa
Saya Teruja bile bangun pagi brr -.-
Saya Gedik bile jumpe kawan yang sekepala gedik
Saya Batak bile ade bende baru
Saya Apam kan ?
Saya Ngade dengan kawan-kawan
Saya Manja dengan awak
dan tidak ketinggalan
Saya Lisa Surihani 


Tabiat Saya
Gelak kuat2 dekat library adelah Tabiat Saya  
Kutuk mengutuk Budak Lelaki kat Kolej juga Tabiat Saya
Main BINGGO kat library juga Tabiat Saya 
Gossip dekat library juga Tabiat Saya
Lagi2 tadi saye jumpe ramai artis kat KPTM
brr Saya jumpe Awal Ashaari,Shah Jaszle, Raffi Ahmad
pffttt macam ape je kan, haha itu cara aku kutuk orang
pastu cakap kuat2 brrr -.-

time gap yang agak lame, so saye mengilerr sekejap di library bukan nak study kan eishhh3
time ni kebatakan mengunakan handphone Ziera yg baru wuuu
handphone mahal handphone mahal brrr hahaa
Saya suke Admire orang
tapi hari ni tak jumpe abg yg saye admire tu alahai gatal nyee
padahal kelas kami depan2 jee HEE  
Saya suke puji orang yang betul2 cantik bagi saye
Saya suke kawan dengan orang yang suke gelak yeayy
Saya suke buat lawak bodo pastu gelak ramai2
Saya suke tegur orang yang saye kenal and say HEYY dengan ramah nye
Saya suke nyanyikan lagu untuk orang sebab saye perasan suare saye sedap brr -.-
Saya suke nyanyikan untuk kawan2 dekat beranda sambil minum tea
Saya suke minum tea every night dgn roommate
Saya suke berlakon macam kat teater,telemovie,telenovela,cerekarama
Saya suke Farid Kamil *otw mencari jejake spt Farid Kamil*
Saya suke awak ! ala awak yang tengah baca entry saye ni 
tidak ketinggalan 

Saya suke Ziera tengok gmbr atas ! HEE gedik

p/s : Saya bangga jadi diri saye ! Anda juga perlu bangga dgn diri anda =)

No comments:

Post a Comment