Wednesday 15 February 2012

Luahan Hati

Assalamualaikum warahmatuallahiwabarokatu hamboii panjang lebih afdal' harini saye seorang insan seni yang bernama Filzah Aqilah Bt Abd Rahim nak berkongsi sedikit ehem ehem topik saye pada hari ni adelah bertuahnya saye menjadi Filzah Aqilah haha sebab saye mempunyai ramai rakan yang boleh mempercayai saye dan menghargai kehadiran saye. Mereka menghargai saye sepertimana saye menghargai mereka alahai sikap saye memang tak pernah lupa akan rakan yang saye pernah kenal dan rapat dengan mereka dulu, tapi kenape ade seorang rakan saye ni, hmm perangai nya amatlaa pelik sejak 27/6/2011, saye tak tahu kenape die sekarang makin sombong, jumpe aku macam tak penah kenal sebelom ni, buat muka blurr2...aku hampa gilerr dengan perangai ko UMMI seriously hampe, ko tahu tak aku malu dengan kawan2 kelas aku yg rapat dgn ko sekarang, aku selalu sebut name ko kat dorang, aku cerita kat dorang yang kite penah rapat dulu, jadi kawan yang amat rapat sampai tak bole dipisahkan tapi tadi bile kite jumpe, bukan td jela, sebelum sebelum ni pon aku lebih excited jumpe ko, muke ko mcm nak tak nak jerr jumpe aku, ape salah aku kat ko sampai ko tinggalkan aku macam tu sekali, aku tak kesah ko dah dapat kawan baru kat kolej, tapi aku pon dah dapat kawan baru kat kolej tapi aku layan ko still macam dulu kan, sekarang aku nak cakap dengan ko pon rase kekok taw, kenape Atikah yang satu sekolah dgn aku dulu aku layan die macam mane aku layan die kat sekolah dulu, aku still tolong die klo die ade problem, hmm mane pergi janji2 ko pada aku dengan Ain ? ko sendiri yang cakap dekat aku "aku tak nak group kite ni berpecah, aku sygg korg berdua" hurm kata2 tu tinggal kenangan jerr, ko pon dah ade life ko sendiri kan, aku tak kesah ko jarang jumpe aku kat kolej, tp bile terserempak tu cubelaa jangan buat muke tak kenal dan blurr aku benci gilerr ko tahu, aku benci perangai ko yang sekarang, kawan aku cakap ko sombong ! ko ingat aku suke dgr mcm tu sume, aku malu lagi ade laa, sebab ko kawan baik aku, ade cerita aku dgr, ramai dak cakap ko lesbian yaallah yg itu betul2 aku tekejut, dorg selalu nmpk ko berkepit dgn Yana, bg aku tak kesah bab tu, sebab mase ko dengan Ain pon ko macam tu, tapi dorang yang tak kenal ko, macam2 dorang cakap weii ! harap ko tak sentap klo bace entry aku kali ni, aku sebagai sahabat baik ko, nak beri nasihat jerr terpulang laa pada ko nak dengar atau tak, aku tahu mesti ko sentap bile bace tapi kite dalam persahabatan mesti mendengar nasihat orang lain, dan saling tegur menegur yang mane silap. Kalau aku salah maaf kan aku

Your Friend,
Filzah Aqilah

No comments:

Post a Comment