Wednesday 25 January 2012

Meet

Ni nak cite pasal semalam ! warghh pengalaman pasal semalam bhaii seriously gempak laa ni adalah first time laa kire first time laa kan aku outingg dengan cousin2 aku, walaweyhh seriously gempak, plan pegi Sunway nak main bowling laa hendak nya kan, yaallah on the way nak pegi Sunway perghh memang banyak gilerr rintangan yang kami hadapi wahh gitu, plan naik tren yelaa lesen P aku dah siap tapi aku tak amek lagi kat kedai lesen haha memang terbaek laa kan, haha nasib laa so pegi naik KTM hurm aku dengan Jiha cadang tak nak masuk coach wanita coz tak nak berpisah dengan Faiq & Hasif so masuk laa coach biasa,perghh kami terpaksa berdiri coz sit sume penuh ok takpe kami tak kesah laa kan, pastu tren berhenti disetiap platform banyak ar jugak paltform nye, hurm setiap hentian ramai giler yang masuk penuh kott dah macam kat India wa cakap sama lu, haihh dalam tren tu macam2 bau ade, bau ketiak, bau kentut dah laa bau ketiak pastu bau mulut busuk pon ade jugak yaallah sabar jelaa, aku yang wangi mase tu, terus jadi busuk+masam time tu, haihh nasib baik Hasif bawak perfume kalau tu memang masam ar kiteorang haihh ! pastu dah sampai kat platform Subang kiteorg amek Bas Mini hurm lagi best naik bas mini dari naik tren yaallah seriously terseksa sepadat padat manusia dalam tren tu, pastu naik bas terus ke Sunway, fuhh legaa rase nyee

tunggu train perghh gilerr lame bhaii, kepanasan dibuat nyaa
meleleh peluh aiyhh haha

haha yang ni aku no comment erm ni keje Jiha 

hurm sampai sunway plan main bowling HEE main satu game jerr...sebab plan nak main game lain nanti dah puas selesai main bowling perut pon dah lapar ape lagi cari tempat makan yang best2 perghh sekali Faiq pilih CarlsJunior babe, fuhh firstly aku mistilaa nak tahu ape bende tu, upe nye kedai burger yang besar tu, hurm tapi kiteorang takdelaa order yang besar punye, kiteorang just order yang medium perghh seriously kenyang bhaii jenuhh nak menghabiskan nya, tu pon Faiq yang tolong abiz kan ahaha, pastu ingat nak shopping tapi hurm banyak kedai tutup macam ape jerr, ayayai so survey phone jelaa wahh nak mintak mama phone baru laa HEE 

yahh itu die skill Faiq, poyo je baling tapi tak score pungg =P 

ok ini cousin aku yee, bukan BF aku pangkat adik lagi =)
nama dia Faiq Qusyairy

yahh itu die skill Jiha, cayalaa Jiha ! 

ok tengok markah masing2

1st Qila, 2nd Qusyairy, 3rd Hasif,4th Jiha markah paling tinggi adelah
QILA yahh bangga gilerr dpt kalah kan korang haha =P

lepak kejap di CarlsJunior aumm rabak mulut makan burger besar2 ni haihh

jgn pandang aku mcm tu laa Faiq sengal

Jiha & Hasif 

selesai makan jalan2 dah penat baru balik, fuhh balik naik bas oii seriously ramai gilerr dalam bas, aku terpaksa berdiri, ok takpelaa dah biase berdiri diri bagai ni, haishh yang penting seronok gilerr ni adelah pengalaman masam penah aku lalui, seriously masam, busuk, pering sume ade haihh sabar jelaa...nasib baek kami balik tren tak penuh dan kami dpt laa bernafas tanpa masam nya haha otw balik suke tengok muke Jiha yang tengah tahan sakit perut, seriously muke die tak senyum langsung haha aku plak jahat pegi buat lawak bodo sekali kene marah, aku hanya mampu gelak kan die haha

p/s : simple outingg with my cousin, ingat nak ajak ramai lagi tp sume nye jauh2 so kami bereempat jelaa =)

No comments:

Post a Comment