Sunday 22 January 2012

54th Birthday & Mood Layu

OKAY ! hari ni bufday ayah yg ke 54th wahh gitu, aku lupe, HEE seriously ni pon adik aku yang ingat kan..nothing reaction melain kan says "WHAT ? ouhh ok " thats all HEE apelaa Filz ni kan, yee Filz tak nak pikir sangat pasal bufday ayah ni, kepinggin nak singgah pusara ayah tapi tak kesampaian, mama busy pastu yang bole singgah pusara ayah hnya aku dengan mama jerr, yang lain sume bendera merah ayayai ~~

SEMOGA ROHNYA DICUCURI RAHMAT AMIN ~~

alahai mood ni layu layu gitu, aku tengah sedih sangat ni, hurm hanya tuhan je yang tahu, nak couple bukan nye mudah kan, nak pilih seorang yang terbaik yang bole mengisi kekosongan hati ni bukan nye senang, kadang2 amat laa menduga keimanan dan ketabahan kite, hurm dan kadang2 kesakitan dalam akan terase bile kite jatuh cinta pada orang yang tak cinta kan kita ! aku dah rase benda tu, dan aku rase seperti layang-layang terputus tali nya, cinta hanya bertepuk sebelah tangan yaallah amat laa menyakitkan ~~ kenape Allah uji aku dalam soal hati dan perasan sampai macam tu sekali haihh, setiap manusia akan diduga sedemikian kite hanya kena bersedia dan menerima segala ujian-Nya
"Awak ! awak sebenar nye saye suke awak, tapi saya lebih suke simpan perasaan saye ni sebab saye takot awak akan abaikan perasaan saya macam tu saja, tapi saya rase saya mcm dah tak bole terima orang lain untuk isi kekosongan hati saya melainkan awak, tapi kenape semenjak dua menjak ni awak macam cuba nak jauh kan diri dari saya jerr,kalau kite tak couple tapi kite masih lagi bole jadi kawan baik macam dulu kan...takpelaa mmg dah takdir kite tak akan menjadi kawan baik sampai bile2 saye terima seadanya" 
hurm dan sekarang aku masih lagi dalam proses lupakan dia, Mr Ayayai awk pernah menjadi sebahagian dalam hati saye, tapi tu sume dulu dan sekarang nama awak maybe akan hilang dalam ingatan saya 
bhaii U, buang jelaa picture yg I bg kat U tu, dah takde makna dah lagi tu sume 
Ok2 dah2 jangan laa feeling lebih2 sangat aduhh Filz tak bole nangis pasal lelaki, Filz kena kuat, ingat mission Filz akan pushh lagi untuk Sem 2 ni kan so teruskan niat untuk berjuang mendapatkan Dekan untuk sem ni, chaiyokk Filz boleh yahh bila kite jatuh sekali, kite akan cuba bangun sendiri tanpa bantuan sape2 pon =)

Filzah Aqilah yang baru, tutup buku lame dan mula buka buku baru =)

p/s : prinsip Filz tak akan jadi lemah disebabkan seorang lelaki yeayy =)

No comments:

Post a Comment