Wednesday 25 January 2012

Budak ni !

muke ko Jiejie tak ble blar ! haha
(gmbr di Cairo)
haha budak dekat atas ni kawan saya yang sekarang sedang belajar di Jordan, die selalu chat dengan saya cerita pasal pengalaman best best kat sana, die dapat merasai pelbagai musim kat sana alahai hari tu skype dengan die tanpa buat video call, hanya melalui call sahaja dengar suare die alahai seriously mengigil hahaa aku mampu gelak jerr, die kate time tu suhu rendah gilerr sampai kan dah pakai baju sejuk pastu balut dengan selimut pon still sejuk lagi, aku nak hentikan call tu tapi err die kata "saja nk bagi ko jelez" ahaha yahh memang aku jelez gilerr jelez sangat2. Dia selalu ambil tahu pasal pekembangan dekat sini melalui aku, ahahaa kadang2 aku tak dapat nak layan chat die disebabkan kesibukan yang melanda diri ku cehh ahaha poyo skitt ayat tu HEE, sekarang die dapat pegi tengok tempat2 bersejarah semasa kebangkitan Mesir di Mesir kemain lagi tiket penerbangan kat sana murah jerr, baru baru ni dia baru sahaja berangat ke Cairo err seriously jelez tengok gambar yang die post hurm  memang best dapat tengok negara orang kan. Dia sangat laa beruntung dapat belajar sambil melancong, tapi sekarang dia tengah cuti sem, tu yang die berjalan ke Cairo...alahai bila laa dapat peluang tengok negara orang kan, hopefully impian aku tercapai nak tengok negara orang. Encik Jiejie balik Malaysia bawak ole2 untuk aku taw, HEE selendang ke kan cukup laa setakat selendang haha pastu bile balik Malaysia nanti jangan lupa halo2 aku, dia kata dia balik Malaysia raya tahun ni, hurm kite tengok nanti camne, alahai ko rindu masakan kat Malaysia yee,fuhh best gilerr dapat jelez kan ko aitu masa raya haji haha...kite suke share cerita each other tapi cite ko yang paling best masa celebrate new year ahaha tu yg paling kelakar, ko ckp orang Arab kat sana sambut new year melompat2 mcm org tak betul haihh lepas ni nak dengar cite ko balik dr Cairo plak, ape plak cite kat Cairo, ko cakap kat Cairo tak sejuk mcm kat Jordan tp aku tgk ko pakai jugak baju sejuk, alahai maybe tak sesejuk di Jordan kott ahaha alahai cepat laa cerita Encik Jiejie oii tak sabar tahu, dapat dengar ko cite pengalaman ko kat sana pon rase dah memadai laa jugak yang penting ko tak lupa kawan ko kat Malaysia =)

p/s : Jiejie balik Malaysia bawak awek org Arab lerr fuhh !

No comments:

Post a Comment