Thursday 26 January 2012

Alahai Korang !

IKLAN KEJAP !

heyy ! tengok tengok tengok blog saya dah baru alahai simple je kan
macam tuan nye jugak alahai perasan sebentar yaa bukk maafin gue
alahai tetibe dapat mood nak tukar2 nak mengedit edit blog ni alahai
tetibe Filz suke PURPLE pulak kannn, haii tak tahu kenape tetibe je suke
ok2 layan ceritera aku di bawah ini yaa !

1

2


assalamualaikum semua followers2 saye ! ouhh tetibe Filz masuk character ustazah pulak daa HEE main main main jeee Filz ni kan serious skitt haihh ok ok ok jom kite mengedikk haha aku nak share bende ni, HEE pasal main posto posto kat timeline fb aku alahai sweet nyee laa korang kan, haha Filz tak sangka korang sangat laa menghargai seorang insan yang bernama Filzah Aqilah alahai malu nya sebab terase macam perasan sendiri pulak daaa, alahai haha first photo seorang kawan saye yg bernama Amalina,aku panggil die AMA tapi kawan kat kolej die panggil AMEL alahai jauh bezakan HEE die kawan lama aku masa kat sekolah dan sekarang kami bertemu di laman facebook pastu die tulis macam tu kat timeline fb aku, alahai sangat laa menaching kan haha *maaf ayat Filz nilaa penyakit klo dah tersasteraan sgtt* yang second photo pulak itu Ummu name nye, die suke sangat main posto posto kat timeline aku haha maybe die rase puas klo die tulis macam tu, tapi die buat aku rase terharu, alahai memang terharu bhaii, haha lagi2 masa aku dah nak balik die call sebab nampak aku and says Goodbye ! alahai baik nya kamu, tak sangka tahu takk kawan yang aku tak berape rapat sangat hargai aku dan buat aku terharu sampai cengitu, alahai memang buat aku lagi sayang kat korang laa kan alaaahaaaii !!! ehh ape kene dengan Filz ni, ok dulu aku suke sebut ayayai, tapi sekarang aku suke sebut alahai maybe aku terbawak bawak dari sorang rakan ku di tweet nama dia EmirDanial alahai betul memang rase dah menjangkit haha

p/s : aku tak suke buat posto posto macam korg tapi aku suke buat karangan
dalam blog aku baru rase puas dan dapat tulis banyak2 HEE 

No comments:

Post a Comment