Thursday 1 December 2011

Hye December !


says CHEESEEE ~~
wahhh dah masuk December walaweii serious tak perasan
dah msuk December ni, fuhh ade sebulan je lagi nak teperap kat uma pastu dah kene 
masuk kandang balik *KOLEJ egrr tak sabar nak belajar balik
December adalah bulan yang mencabar bagi aku
December ni aku kene amek lesen kereta
pastu kene check result kat CMS aku harap sgtt takde
yang mengecewakan aku pada bulan ni...
pastu, mama decide nak buat renovation uma, warghh dah start renovate pon
lepas tu nak buat preparation nak balik hostel balik ! egrr macam mane ni
Syira daftar sehari selepas aku daftar, hurm..ingat msuk same2
aduhh pastu kene bersemuke dengan muke2 baru *budak2 junior yg akan jd 
ahli baru uma aku ! warghh tak nak tak nak tak nak

p/s : harap semuanye berjalan dengan lancar & tak menghampe kan aku

No comments:

Post a Comment