Monday 28 November 2011

Tutti Frutti ~~

yeayy ! last night aku ajak mama pegi Tutti Frutti
yummy ! mmg bgus gilerr makan aiskrim tgh sejuk2 gilerr
mengigil di buat nye, yang penting best aku main isi je sampai penuh2 
letak macam2 itu in sume aku letak, tu blom lagi Jiha
die pegi letak kacang bagai ! coklat laa yaallah die tak makan
aku yang nnti kene menghabiskan nye sabar jelaa !
dah amek2 dah isi2..sekali nak bayar harga nye RM 15.35 fuhh ! 
gilerr bhai, nasib baek mama yang blanje, klo tak 
Jiha dpt siku dr aku, sebab die yang buat mangkuk aku jadi penuh hurm !
ok walau ape2 pon, aku suke gmbr2 aq ko snap Jiha ! HAHA

gmbr ni yang paling cantik kan Jiha bgus ko snap ! egrr


ok aq suke ajar adik aku bukan bukan

muke tak ble blar

mama, moksu, jiha, saya

p/s : ok malam yang menyeronokkan kami hang out smpi tengah malam 



No comments:

Post a Comment