Friday 25 November 2011

Kenyataan



hurm ! aku agak hampe bile org buat aku mcm ni
klo korg pon akan rase bende yang same gak
kawan ketawe senang nak dapat, kawan menangis susah nak cari
kadang2 aku ade rase benci bile aku ramai kenalan
kadang2 aku rase kawan kite tu akan bersame dengan kite bile waktu senang je
bile waktu susah batang hidung pon tak nmpk, 
kadang2 aku rase nak berdiam diri dan cube jauhkan diri 
kadang2 aq pelik, kenape kite bole respect kawan kite
tapi mereke tak bole nak respect kite balik
kadang2 ade kawan yang suke bermuke-muke dengan kite
kadang2 ade kawan yg susah utk kite percaya
kadang2 ade kawan yang suke ambil kesempatan terhadapt kite
kadang2 payah utk kite memilih kawan yg sejati dan terbaik utk kite

hasil coretan Filzah Aqilah



No comments:

Post a Comment