Wednesday 23 November 2011

Eyka Papau

HAHA ! kelakar tak topik aku ?
hurm tulaa name EYKA EDORA dulu mase mule2 buat FB
ahaha...aku ngn kawan2 dalam kelas suke usik dia panggil name tu
muke die agak bengang tapi die buat bodo jee..sebab die kenal sangat kawan2
kelas die macam mane HAHAHA !
Eyka kite baru je kawan kan kan kan dah nak masuk 3 tahun aku kawan ko
mule2 aku kenal ko perghh skema babe, tapi ko bagus nak try ubah diri ko 
ko banyak tanye macam mane nak jadi cantik, ko tnye mcm mane klo ko nak straighten kan rambut
tapi Eyka serious aku cakap ko sekarang dah HOT kawan wohoo !
aq tak tahu nak bangge ke tak coz aq sifu ko kan ? ehh tapi aku tak ajar
pakai baju 'seksi' ok2..tapi takpelaa tu diri ko, ko memang tak cepat lupe kawan
aku sayang ko tahu ! jangan berubah perangai walau ape sekali pon 
yang berlaku tau kawan ! 


Eyka Papau ! hurm dalam percubaan utk berubah =)
Eyka Papau & Eh Effa
tengok die pakai tudung ! bole laa manis nyee

ok permulaan yang mantop ! die dah mule cantek
btw ignore gmbr pompan yang pakai tudung tu yee
 Sekarang die dah HOT ! gilerr dah cantik =)


p/s : sayang ko kawan ! ko tak penah lupe aq dan tak penah miss datang uma aku
klo ade kenduri ke, open house ke !
SAYANG 'EE'

No comments:

Post a Comment