Wednesday 16 November 2011

Tamat Sem 1

warghh ! sekejap je dah tamat sem 1
rase rindu melanda kat sume kawan-kawan sekelas aku
hurm sedih pon ade bercampur baur perasaan sekarang ni, rase nak tolak tepi tapi
tak bole, hurm kawan-kawan serumah dah siap2 kemas barang temsuk aku
Wanie dah gerak,Syira & Kak Yan lagi laa dah gerak mase aku tengah amek exam
Erynn balik tapi tak sempat jumpe aq, coz aq tak sihat aq terus tido, tapi takpe ade fb ape2 bole halo2
sekrang tinggal Kak Ain sorang je kat uma, yeayy askar2 saye datang tolong angkat barang dr 
tingkat 4 wohoo dorang menyungut tapi akhir nye selesai gak, sronok gilerr famili aku 
datang amek aku, siap bawak kete besar bagai, 
pastu kate barang aku banyak sangat, kete besar pon tak muat
ahhh tu sume alasan, sekarang aku dah selamat sampai ke Klang wee !
aku rindu kawan sekelas & housemate aku yang selalu ikot aku pegi mane2 ERYNN
aku rindu kawan aku yang blurr2 WANIE
aku rindu kan kawan yang bnyak mulut+suke gelak+bising SYIRA 
rindu kan seorang yang pendiam dalam uma aku ADDA
aku rindu kak yang sekepala dengan aku KAK YAN & KAK AIN
aku rindu kawan yang selalu buli + mintak tolong aku NAWAFIL & MAJID
aku rindu kawan yang selalu cakap aku 'gemuk' JOE
aku rindu geng yang bole gak dikate kan sekepala dengan aku geng MIRA,
LYNDA, EYKA, FINA, ANIS, SYIFA & sape2 lagi, 
maaf aku lupe name korang HEE yang penting aku ingat korang
aku rindu dua orang abang dalam kelas aku, aku mmg respect dorg ABG SYAHMI & ABG KHAI 
aku rindu PA'AN, SHAHRIL, DANIEL aku akan ingat ayat2 shahril mase die mengelabah aitu
aku rindu kawan-kawan yang penah masuk dalam kump aku
FAT, AWIN,PAIN,JAY
yahh rindu JAY yang selalu tweet2, selalu text aku tnye ape2 pasal kolej 
yahh aku akn merindui korang sume, selisih kat kolej nnti jangan lupe tegur =)

ok ni time tengah tunggu Sir Radzi lambat beno !

yahh Erynn Mazlan
tengok doarang ni aiyy Nawafil & Abg Syahmi

Majid & Joe yahh gmbr agak pecah sebab amek dari korg punye album sorry yahh

Shahril & Paan blakang tu Abg Khai oh yeahh 

time class agame tu sebab aku pakai tudung ! apelah aku ni kan, pkai mase class agame je..
ok2 abai kan muncung Nawafil tu yee

Madam Azwana best gilerr, class die tak bosan langsung

yeayy lecturer yang sekepala dengan aku ! Miss Munirah

time class ARAB ! Fat, Me, Jay comel gilerr Jay buat muke camtu

Fat & Me gambar ni agak manis skit ! oh yeahh !

yahh geng MIRA  takde gmbr ar, dorang suke buat hal dorang,lagi satu bnyk gmbr kat dorang pon
next sem tak tahu kite same class lagi ke tak kan kawan-kawan takpe
ade tweet, ade fb, ade skype ape2 halo2 

p/s : tak sempat say GOODBYE kat korang kan !

No comments:

Post a Comment