Thursday 10 November 2011

Musim ~~~

hurm aku demam, aku demam, aku demam tahu tak..
aiyy ak tahu laa macam mane ble dapat demam ni, nak nangis rase nye
sekarang tengah update blog pon terbatuk-batuk
hari ni aku sakit2 pon aku sanggup urus kan MARA aiyy nasib baik sume nye berjalan dengan 
lancar, pegi skola bintang selatan hurm nasib baik penolong kanan nye ade
pastu amek teksi pegi kolej anta fail MARA alhamdullilah diterima
hurm sekarang dah bole bernafas sikit dah, klo tak otak sentiase pikir pasal MARA aiyy
lepas ni fokus utk exam..esok paper PENGAJIAN ISLAM fuhh bnyak chapter ouhh kene cover
mampuihh..aiyayai !!! badan lesu, tekak sakit, hidung berhingus, cepat laa sembuh ~.~
tapi tapi tapi layan lagu ni jap ! HEE tetibe aq buat lagu ni utk background music blog aku
wee ! layan jelaa yobbbb !


ahaha ! aq suke Jamal Abdillah rap ~~


p/s : musim demam oiii, pegi sane sini sume nye demam ! aiyy temasuk aku
cepat sembuh ye FILZAH AQILAH

No comments:

Post a Comment