Monday, 7 November 2011

Raya Haji !

weee ! raya haji, wahh tahun ni mama tak buat korban
hurm so beraya laa di Banting dengan famili ayah kat uma baru acik 
hurm macam biase laa famili belah ayah memang happening gilerr dan riuhhh
ahaha..uma baru acik better laa dr dulu, besar kott, beraye sana ingat balik hari, upanye siap tido bagai
hurm tapi hnye satu malam jee, sekarang ni aku rindu kan saat saat tolong acik masak kat dapur
bahahaa..comfirm acik pon rindu jugakk,biase laa mulut aq ngn adik aku memang riuh
sambil2 masak kami pon berloya buruk ingat lagi pantun 'lucah' maklong..ahaha tah ape2 tah..aiyy
ok2, yang penting aku balik je Klang famili aku pon cakap aku dah gemok !
egrr ! tapi nasib abek acik pandai jage hati aku, acik kate ok laa tu, klo keding sangat pon tak cantik
ya ya ya LUV U laa acik..ahaha macam biase aku tetap dengan perangai gilerr
apebile QILA + JIHA + FAIQ bersatu, hurm layan ~~








p/s : sayang korang yaw ! yg penting i dpt rantai dr maklong wee =)

No comments:

Post a Comment