Thursday 13 October 2011

My Day !



THURSDAY !
Hari khamis minggu ni memang buat aku rase puas
tapi dalam mase yang same, ade sesuate bende yang sedih sangatt
Hari ini, aku berjaya siap kan assignment AGAMA & PMG
gilerr seronok bhai, aku puas sangat dengan kerja aku dan ERYNN
aku tak sangke dapat jugak kiteorang siapkan assignment tu sebelom hari jumaat
lepas tu aku cabut undi utk group presentation HR perghh aku dpat no 7 group second last !
hari ni plak ade LISAN ARAB fuhh aku dapat 32 marks jee, Erynn dpt 40 marks erm jelez..
HAHA salah aq pon, tapi ok what ! tinggi gak tu, ustaz siap bg second chance agi..wahh #terbaekk
petang tu plak jumpe Ustaz Bazli, lame gak arr tunggu die, tp sabar jelaa
tnye psal assignment agme, ade yg salah ke? ustaz kate ade yg salah ni, footnote awk salah laa
ouhh kami mmg hampe gilerr, lepas tu ustaz kate, format tak ade dlm penyemakan markah
what ! aq &erynn seronok gilerr HAHA
Tapi ade bende yang amat menyedihkan, Time aku lunch, aku dapat call dr AIN..
die nk lepas kan perasaan die yg dlm mood stress tuk MUET die..
aku mmg pendengar yg setia, dlm mase yg same aku try naikkan semangat die and give some advise
alhamdullilah die rede gakk !
Tapi tapi tapi ! waktu malam plak aku dapat text dr Jay yg mak die dah takde !
inallilah~ aq tekejut sgtt, sebab pagi td Jay ckp mak die tenat, pastu time class Arab
die ckp tak dpat dtg sebab mak die still kat ICU 
aku hnye mampu beri kate2 semangat dari jauh jee

p/s : Takziah buat Jay sekeluarge

No comments:

Post a Comment