Tuesday 11 October 2011

Flash Back Kisah Lame



woahhhh best tak background music blog aku ?
jiwang tak gilerr bhai, 'Jerat Percintaan' 
ahaha ade kisah nye, 
ni ade lah lagu pertame aku hafal mase kecik-kecik
mase tu umo aku 5 tahun, ayah memang tekejut aku dapat hafal satu lagu tu
mase tu aq offer diri tuk karaoke kat dinner ofis ayah ! 
dorg memang tak sangke sebb aku mase tu tak banyak ckp, pendiam jee tapi bile nyanyi bole 
HAHA ! tulaa kelebihan aku, cehh !
klo korang datang uma ku, nnti akan laa terlihat gmbr2 aku mase kecik2
tengah nyanyi lagu ni, ayah siap buat frame lagi..aduhh malu bhai bile tengok balik skrg
nasib baek aq dulu comel ! CEHH #agak perasan sekarang -.-
bidang nyanyian adalah bidang yang aku minat, dulu penah jadi juara untuk MGS Idol
woahh aq rase bangge skit, ahaha
tapi sekarang klo nk karaoke tu bole laa, klo nk msuk competition mane2, takpela terime kasih jee

p/s : suare dulu dengan sekarang dah lain =)

No comments:

Post a Comment