Tuesday 11 October 2011

Ayayai !



Woahhhh ! Hari ni best laa..ingat tak best, upe nye ok2 laa
first class dengan Madam Azwana, ok laa gak class die aq memang tak kan rase bosan punye
lepas abiz class pagi, aku gerak pegi breakfast dengan Erynn kat kedai BALUT a.k.a ABG HENSEM 
entah laa wei, mcm2 gelaran dorg bagi,pastu lepak library
wee jumpe Azwa yang sengal ! gilerr sayang tak dapat lepak dengan die
sebab masing2 ade keje, aku buzy, die pon buzy
herm HAMPE ! aku niat sampai library nak buat conclusion utk PMG tapi 
yg ADO ! ape pon tak jadi, aku bantai borak dengan Majid, Erynn,& Nawafil
pastu dah laa PBL 3 aku lupe nk buat, hari ni baru nk print, perghh buat bodo jelaa
class agame, aku dapat markah agame yg lemah, bg aku kire lemah laa
aku lemah dr Erynn & Wanie, rase malu...nk buat lagi, hurm sabar jelaa FILZ
pastu hari ni aku balik jalan kaki dengan Erynn,saje2 dah laa aku pakai 'heels putih'
yang mengelip ! aduhh naik bukit lagi, ayayai ni sume sebab nk singgah beli nasi kat kedai mamak je
aiyy sabo jelaa,ala sekali sekale ape salah nye kan..tapi kasut baru ku, HEELS PUTIH
hari tu yg merah dah rosak dah sampai bunyi ladam
yg putih ni jgn laa rosak lagi, tak kan asik nk beli jee..aiyyy
sampai je hostel, aku bepeluh satu badan, ade la sikit bau masam ! HAHA
dan aku rase aku dah kurang berat badan..cehh HAHA !


p/s : lain kali standby slipper senang tak rosak kasut aku #kenape tak pikir awal2 ! aiyy 

No comments:

Post a Comment