Friday 7 October 2011

Busy !




wahh hari jumaat adalah hari sebuk buat aku
tiap kali hari jumaat je aku sibuk
minggu ni hari jumaat aku sibuk selesaikan assignment ARAB aku
gilerr aku dah macam ketua kumpulan, aku kene uruskan semua
selagi assignment tu tak siap selagi tu aku tak ble tido malam, tak sangke 
aku dapat ahli group yg hampehh, puas aku pushh dorang siap kan kerja tu jugak
bukan nye susah pon, melukis dengan mewarna je pon aiyy..
ade salah sorg ahli group aku AMALY die laa yg buat aku pening kepale+bengang
egrr die tak bg commitment dlm group geram je, aku mintak tolong ADDA yg lukiskan tuk die
pastu nnti aku yg colourkan, bile die dtg je uma aku, die buat2 terharu..eee bengang mcm bangang aku rase
malam tu pulak aku tak ble tido, so aku cari idea nk hias coverpage assignment tu, 
entah macam mane ble cantek laa jugak hasil keje aku
#bangge ! HEE pastu sampai je kolej, teserempak dgn ACAP ! tegur die, tp die mcm tak layan 
aku gak pelik dan buat muke tak tahu...Erynn pon pelik, herm so lupekan je mybe die ade problem
tapi hari ni aku balik ! wee best ouhh rindu lauk pauk nenek, aku balik Klang asik nk 
melantak je..ayayai !


p/s : jumpe MIZ TIENA (kucing) abiz hilang bulu die aku keje kan..#geram 

No comments:

Post a Comment