Tuesday 4 October 2011

Hari yang Penuh Dengan Kesengalan


 Wawa Azua


Hari memang penuh dengan kesengalan
aku tak tahu kenape harini aku banyak gelak
aku happy gilerr, harini aku lepak dengan Azua member kolej aku yang sengal bhai
dpat je tahu Erynn tak pegi kolej aini, aku terus text Azua ajak die breakfast 
sekali ngn aku, Wanie sebuk dengan urusan die, so aku lepak ar ngn Azua kat
kedai IBU, lepas je kami breakfast kami gerak ke library
perghh tak tahu plak yang library ade open days kami pon layan jelaa
aku cadang nk tolong Emy buat assignment, tapi lain plak jadi
aku bantai borak pastu gelak kuat-kuat sampai tak ingat dunia,memang best ar kan
lagi-lagi tak kene sound dengan sape pon, herm mmg kami ketawe lagi kuat laa
pastu masuk kelas aku x abiz2 lagi dengan gelak aku,
mane tak nye harini bnyk sangat idea aku utk buat lawak bodoh
pastu kami tngkap2 gmbr, saje nk poyo pastu harini aku balik 
jalan kaki dengan kasut merah aku lagi, HEEL #egrr
takpe sambil jalan sambil melantak keropok lekor
mane tak gemuk, aiyayai !

Ketika menyakai di Library ! 




p/s : Azua aku nk lepak lagi dengan ko next week,
              best gilerr aku nk sambung gelak lagi nnti ngn ko =)

No comments:

Post a Comment