Friday 14 October 2011

Bole Saye Mengeluh ?



huhh ! hari ni hari yang kurang best bagi aku
hari ni ade ujian IMLAK (ARAB) & LISTENING TEST
tadi ujian imlak dengan ustaz bole tahan laa
ustaz bagi arahan "saye bace awk tulis, lepas saye bace kesemua perkataan dlm bahase arab
saye akan beri mase 3 minit untuk awk meniru, ade paham sume? "
perghh die punye arahan, senang bhai..aku tak sangke ustaz sporting gilerr
kiteorang pon ape lagi, amek laa peluang kan..
pastu aku balik uma 11-04-15 dengan Erynn, uma kosong ! kami berdua jee
aku bantai tido smpi kul 2 pastu bangun trus siap pegi kolej
ade listening test plak ! egrr...dtg2 mood aq dah xbaek dahh..bru bangun tido kan..
biase laa lambat skit nk amek mood, pastu msuk dewan 
perghh listening test mcm ape jee ouhh bengang jee aku, satu dewan pon bengang kott
susah kemain, mase buat dgn miss punye laa senang, mase real want aduhh
susah bhai ! aq xbrape dgr sangat sebutan nye, sebab laju kott die ckp ! erggrr
kluar dewan dengan muke yg bengang, pastu kuar dr dewan plak dengan org yg rmi nye
sempit tahu ! dah laa sempit badan sume bau masam mase tuu
sume bau ade, masam, bacin, busuk ! aq yg wangi trus jd busuk !
egrr geram jee, PENING terus kepala aku jadi nye
sabar jelaa...

p/s : hari ni ade reunion PLKN kat Bukit Jalil egrr ! tak dapat pegi !
takpelaa, aku dpt tahu ramai gak yg tak pegi
tapi kenape ramai nk jumpe aku kat reunion tuu..!
aku tak pegi dorg pon tak pegi..ayayai !

No comments:

Post a Comment