Friday 14 October 2011

Cinta !



wahh post aku kali ni pasal cinta !
ape itu cinta, aku rase aku belom kenal lagi ape itu cinta yang sebenar nye
sebelom aku menceburi kan diri aku dalam bidang percintaan
aku memang buta cinta, aku x penah bercinta dengan mane2 laki pon waktu aku sekola dulu
waktu sekola aku tak penah amek tahu pon pasal cinta,
aku tak ade rase skit pon dalam hati aku ni nak bercinta
tapi bile aku dah masuk alam kolej, cinta tu datang dengan senang sangat
kadang2 tak terkawal, tapi aq tak paham dengan diri aku
aku hanya percaya pada cinta pandang pertame, tapi sebenar nye cinta pandang pertame tak beri ape2 makne dalam diri aku, cinta pertame telah pon ditolak...
aku tak tahu laa, aku try untuk jadi setia dengan die tapi .... takpelaa aku paham situation tu
aku bole terime seadanye, sebab empunye badan tolak cinta aku dgn baek
adakah cinta perlu keserasian antare satu same lain?
hurm aku pon tak tahu laa...
bak kate MAJID - CINTA ITU DIIBARATKAN CHEWING GUM
manis mase mule-mule jee, hurm betul jugak ckap die
 bile aku akan jumpe cinta aku yang sebenar nye?
hurm sekarang memang bukan mase yg sesuai utk aku pikir psal cinta
sebab perjalanan kehidupan aku masih jauh lagi
yang penting dalam hidup aku sekarang masa hadapan aku & family aku =)


p/s : dalam mood rindu si A bkn name sebenar =)

No comments:

Post a Comment